nieuwe challenge K&K

HI, 

Welkom bij een nieuwe challenge van K&K..

maart roert zijn staart

dus iets met een staart, leuk hé ? 



Nou de pauw heeft wel een hele mooie staart..
Deze pauw heb ik een tijd geleden gewonnen bij Eline Pellinkhof, en nog niet gebruikt.. 
Eigenlijk was de kaart voor mijn leerling (collega) die ik begeleid voor de opleiding verpleegkunde. 
Ze heeft haar toetsen nog niet gehaald, al 2x op geweest, 
dus het kaartje ligt nog geduldig te wachten tot het zover is.... 

Vandaag heb ik een dienst tot half 3 daarna nog even een verjaardag van de broer van Paul, 
een mooie zondag gewenst, geniet ervan.. 



Reacties

Angélique zei…
Wat een prachtige kaart Ingrid! De trots straalt er vanaf. Heel mooie kleuren en de halve cirkel achter de pauw vind ik ook heel mooi geplaatst.
!neke zei…
Super mooi die pauw !!!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Zo, wat een werk is dat, die pauw in elkaar zetten.
Maar het is een hele mooie kaart geworden.
En mooi voorbeeld voor een super leuke challenge.
GerJanne zei…
Heel gaaf en zeker voor een leerling! Hopelijk gaat ze het snel allemaal afronden!
Anoniem zei…
Heel erg bedankt voor de prachtige en zeer creatieve kaart die ik vanmiddag in mijn brievenbus vond!
Wat een super leuke verrassing!
Groetjes Trudy
Anoniem zei…
Je kaartje met de pauw is ook prachtig gemaakt dat vergeet ik helemaal te vermelden!
Groetjes Trudy