kerstkaart week 8

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

was ik vorige juffrouw Nippertje, was ik het deze week weer...

Helaas werd ik zaterdag ziek, en ben ik na 4 dagen weer boven water...

Dus de planning om een kerstkaartje te maken schoot er helemaal bij in..

Gisteren op mijn verjaardag, ik had gewoon avonddienst...

bedacht ik me dat ik nog een aquarel achtergrond had liggen..

Ik heb voor de maand December een box besteld bij Ludiec van Judith Moerkerk, 

en dat was een soort adventsdoos, iedere zondag mocht je een van de boxen openen, 

er zaten 4 boxen in met elk 7 stempels, allemaal te maken met kerst..

Een aantal kan je ook zeker voor andere gelegenheden gebruiken..

Superleuk, er was ook een besloten facebookgroep..

Maar ik merk voor mezelf dat dit voor mij niet goed werkt, ik heb alles bewaard en steeds op de dag 

uitgepakt, maar het was heel veel, zoveel leuks, en dan blokkeer ik op een of andere manier, 

het is bij mij echt niet zo dat ik dan meteen aan de slag kan gaan, dat duurt dan toch heel lang.. 


De achtergrond maakte ik in mijn vakantie in December en lag nog op mijn buro. 
Het is geverfd met aquarel. De tekst zat in een blaadje wat ook in het doosje zat, 
het hert heb ik nog gestanst. Dus evengoed een supersnel kaartje... 


Dit was mijn verjaardagpost gisteren, ik had alles bewaard tot de dag..
En zo leuk om alles open te maken. Ik merk dat de vakjes kaartenen dit jaar heel hot zijn...
Iedereen bedankt die mij een kaartje heeft gestuurd, alles staat hier te pronken in de vensterbank..
Zaterdag ga ik nog met Lieke en Paul iets leuks doen... 

Ik wens je een mooie donderdag toe..








Reacties

als nog gefeliciteerd met je verjaardag wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de aquarel achtergrond en het mooie hert erbij
gelukkig dat je je al weer beter voelt
groetjes ellen
Caroline zei…
Hij is heel mooi, deze ludiec achtergrondstempel is echt super voor dit tafereeltje. Gelukkig ben je weer aan de beterhand.
Groetjes Caroline
WOW !! dit is zo gaaf wat prachtig gedaan die achtergrond met die berkjes, of ik bij ons zelf in de tuin kijk (alleen dan zonder sneeuw, lekker met de bomenvoeten in het water)...
jammer dat je ziek werd, maar gelukkig weer opgeknapt.
Ik herken het nieuwe spullen blijven hier ook heel lang liggen eerst de kat een beetje uit de boom kijken.
(toen Merit nog thuis woonden begonnen we altijd gelijk, hahah).
Liefs Annemarie en Merit
Colien zei…
Prachtige kaart, echt heel mooi!!
Wat jammer dat je in de lappenmand was, hopelijk nu weer fit?
Geniet nog van je kaartjes en van je dag met Paul en Lieke!!
grtz Colien
Yvonne zei…
Hele mooie kaart Ingrid, prachtige achtergrond.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Jammer dat je ziek werd, gelukkig heb je nog een fijne dag tegoed met Paul en Lieke.
Heel veel plezier alvast.
Groetjes, Yvonne.
GerJanne zei…
Eigenlijk toch niks voor jou, juffrouw Nippertje zijn? Je kaart is echt prachtig. Wat heb je een mooie achtergrond geschilderd. En die verjaardagspost! Zo gezellig altijd! Ik post ze tegenwoordig eerder, de post is vaak erg traag...
Anoniem zei…
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Je kerstkaartje is prachtig geworden, echt heel knap gedaan!
Groetjes, Trudy
Ach vervelend dat je ziek werd Ingrid, gelukkig lukte het je nog om deze mooie kerstkaart te maken. Het is net een schilderijtje. Nog een fijne dag gewenst met Paul en Lieke.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, heel mooi geschilderd (ik dacht dat het een plaatje of foto was). Het hert staat daar okk heel mooi.
Anoniem zei…
Wat een mooi kaartje heb je toch maar gemaakt! Super hoe je de achtergrond hebt geverfd! Ik vind dat heel knap! En verder een mooi kaartje mee gemaakt! Veel plezier van al je verjaardagskaartjes! Altijd genieten als ze allemaal op de kast staan! Groetjes Marijke
!neke zei…
Hele mooie kaart !!!!!
Heerlijk al die kaarten !!!!!
groeten Ineke
marian zei…
Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag , en je hebt een prachtige kaart gemaakt met die schitterende achtergrond.
Groetjes van Marian.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag , e een leuke kaart laat je zien met deze prachtige achtergrond.
Jantine zei…
Prachtige kaart, Ingrid! En ik herken veel in wat je schrijft. Ik had een crea adventskalender, daar heb ik ook nog bijna niks mee gedaan, terwijl er leuke dingen in zaten. Heel suf. Maar wel genoten van elke dag een vakje openen.
Wat naar dat je ziek was en helemaal zo rond je verjaardag. Leuke stapel post heb je gekregen, altijd genieten met openmaken!
Groetjes
Jantine
Suzan zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid! maar wat naar dat je net ziek geworden was.
Groetjes Suzan