reminder challenge K&K

 HI, 

Welkom op deze zondag, vandaag laten we 

reminder kaartjes zien van de challenge bij K&K...

geometrische vormen




dit kaartje maakte ik voor de man die bij ons in het appartementencomplex woont, 
hij heeft in een paar maanden tijd, afscheid moeten nemen van zijn vrouw. 
Ze was van mijn leeftijd...vreselijk....
Ik heb strookjes papier gebruikt, met zwart/wit en kraft..
daarop een honing graat matje 
en daarover heen weer een open gewerkte tak.. 

Vandaag krijgen we bezoek van mijn schoonfamilie, we gaan 
lunchen hier thuis, dit ivm mijn verjaardag deze week..
Vrijdag had ik onverwachts een nachtdienst, nadat ik ook al een vroege dienst 
had gedraaid. Ik ben snot verkouden uit de nacht gekomen, en voelde me die 
nacht al met het uur slechter worden. Dus ik hoop na een hele rustige zaterdag, 
dat ik vandaag kan genieten van het bezoek... 

Ik wens je een mooie zondag toe, 
geniet ervan... 
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K... 




Reacties

Daphne zei…
Oh bah, niet ziek worden hoor.
Hier in huis ook een zieke, na carnaval. Hoge koorts en héél erg hoesten. Bah bah.
Mooie kaart heb je gemaakt, het is er ècht 1 voor een man vind ik. Wat is het leven soms toch oneerlijk!
Colien zei…
Beterschap, Ingrid!
Mooie kaart heb je gemaakt, de gelegenheid was minder...
grtz Colien
Angélique zei…
Wat een prachtige kaart, die zal zeker troost brengen. Erg mooi gemaakt met die strookjes en de honingraat erover.
Beterschap, veel plezier met de visite.