kerstkaart week 7

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

met de kerstkaartjes, wil het dit jaar niet zo snel gaan, normaal werk ik altijd 

heel ver vooruit, maar nu loop ik achter de feiten aan, lees ik had geen kerstkaartje om te posten..

hoe erg, te druk met carnaval gehad, en tussendoor gewoon werken.. 


Daarom een supersnelle easy variant gemaakt. 
Hup je pons uit de kast pakken, wat sterren die ik kant en klaar had liggen, 
een kant en klare tekst...en klaar is je kaartje...


dit had ik nog liggen, en dit heb ik laatst gemaakt, 
met restjes van mijn gelliplate. Ik wilde het met valentijn, lees gisteren, 
naar mijn twee lieve collega's sturen, maar door de carnaval totaal vergeten...
ach, het blijft een leuk kaartje, en ik ga het gewoon later deze week versturen..
De tweede kaart is ongeveer hetzelfde... 

Je kaart van vandaag kan weer linken bij 52WTC..
Doe gezellig met ons mee... 

Fijne dag gewenst... 
Ik kom vanavond of anders morgen langs, weer een druk programma..









Reacties

wat een mooie kaartjes leuk met de cirkels, geef een leuk effect met de gellipate
groetjes ellen
Jantine zei…
Heel leuke kaart met die cirkels en sneeuwvlokken en die met de gelliplate restjes is ook heel tof. Ik herken het helemaal Ingrid, ik loop ook hard om elke week een kaartje te kunnen plaatsen, terwijl ik normaal al een aantal weken vooruit loop...
Groetjes en sterkte met bijkomen van de carnaval.
Jantine
Epie zei…
Hey Ingrid , superleuk idee om met je pons twee leuke kaartjes maken
Fijne dag groeten Epie
Anoniem zei…
Wat een leuk idee om zo je restjes op te maken! Leuk gedaan met al die cirkels! Ga ik onthouden hoor! Heerlijk uitgeleefd met de carnaval? Nu weer de gewone dingen! Veel succes en groetjes Marijke
!neke zei…
Super leuk !!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Hahaha, het is alsof ik mijn eigen bericht van gisteren lees. Ik had ook twee kaartjes klaar en ook vergeten! Jouw kaartjes van vandaag zijn ook leuk. Hij doet me denken aan een stans die ik van Action heb en nog nooit gebruikt! Toch eens voor de dag halen!
Daphne zei…
Het hoeft ook niet altijd moeilijk en bewerkelijk te zijn.
Het idee verzinnen is het lastigste, daarna kan de kaart zo klaar zijn.
Ik vind het een heel leuk idee, beetje toevoegingen voor kerst (de sneeuwvlokjes/sterren) en klaar is het.
Nu eerst maar eens bijkomen van de carnaval😉