HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag..
De dag van de kerstkaartjes...
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de leuk vogeletjes van Marianne Design..
Samen met het leuke papiertje heb je al snel een mooie kerstkaart...
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je wekelijkse kaart kan je weer linken..
en ook de kaart van de challenge kan je daar linken..
Alle info vindt je op het blog..
Fijne dag gewenst...



6 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes ik ben er ook fan van
groetjes ellen
Ach, zo mooi! De vogeltjes passen perfect bij het papier, of andersom.
een heel mooi kaartje met die vogeltjes, groetjes Caroline
Leuke kaart met die snoezige vogeltjes, Ingrid! Mooi papier ook gebruikt.
Groetjes
Jantine
Zeker een leuk kaartje en wat is dat een leuk papier! Ik hou wel van die ruitjes! Mooi gemaakt! Groetjes Marijke
Schattig, de vogeltjes hebben mooie kleuren Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Een reactie posten