Zomers kaartje - 1


Hey hallo, 
Welkom op deze zondag, 

Afgelopen week zag ik de challenge bij 4- seasons challengeblog van start gaan. 
Het is een challenge die helemaal geschikt is voor dit seizoen, de zomer. 
Met foto's en een kleurenpallet waar je nu heel blij van wordt....

Ik had van mijn collega's nog geen adressen lijst, nooit van gekomen om 
het te kopiëren, maar laatst toen ik nachtdienst had, heb ik alles adressen in een bestand gezet, 
altijd handig als je het kan bewaren op je harde schijf..

En zo was ik bezig om wat zomerse kaartjes te maken. 
Een collega is geslaagd voor haar EVV opleiding, een collega ging volledig de ziektewet in, 
en een collega is binnenkort jarig, maar is al langere tijd gedeeltelijk aan het werk, 
ze heeft een moeilijk jaar achter de rug, na een scheiding...

Voor haar maakte ik het onderstaande zomerse kaartje, zij is volgende week 
woensdag jarig, en drie ijsjes zijn voor haar en haar 2 zoontjes...


Het is een soort tri-fold kaart geworden met een band erom heen. 



De papiertjes raapte ik bij elkaar, en zijn allemaal van SU, 
ook de stempel met ijsjes ook van SU kon ik eindelijk gebruiken. 



Hierboven zie je dus het mooie kleurenpallet.. 
de foto van het ijsje, en de kleuren komen grotendeels terug. 
Ik maakte nog meer kaartjes, daarover later deze week natuurlijk meer..

Dit kaartje doet mee bij: 4 seasons challenge blog #69
 

Fijne zondag gewenst, 

stay cool...



 

Reacties

Ela zei…
Echt heel vrolijk! Heel leuk gedaan met de wikkel met ijsjes. Groetjes Ela
karin zei…
Wat een mooi zomers kaartje heb je gemaakt. Prachtig.
Groetjes,
Karin
Diny zei…
Wat een heerlijk zomers kaartje Ingrid!
Groetjes Diny
!neke zei…
Helemaal leuk !!
Groeten Ineke
Colien zei…
Wat een vrolijke, zomerse kaart is het geworden en leuk met de band eromheen!
Bedankt voor je deelname aan onze Moodboard-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Mooie zomerse kaart met prachtige kleuren.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4--Season.

Groetjes Nelly