kaartje in de lift..

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, zo vlak voor het warme 

weekend. Ik ga zaterdag nog werken en vanavond nog, 

dus ik ben heel benieuwd of we veel last van de hitte hebben..

We hebben airco, in de centrale ruimtes, dus dat scheelt al. 

Morgenavond hebben we een afscheidsfeestje van onze 

Locatiemanager, ze gaat helaas weg. Ik werk samen met een collega

de avonddienst en misschien dat we na 22.00 uur nog even gaan...

Volgende week is de verjaardag van Paul, hij wordt 60..

We vieren het niet uitgebreid, maar we maken iets lekkers klaar 

voor zijn broer, en twee schoonzussen..




Ik vond de kaart van de lifchallenge meteen erg geschikt voor hem. 

Hierboven zie je de liftkaart..

Vandaag kun je bij Knutsels en Kadootjes ook het nieuwe 
voorstel bericht van Colien en Nelly zien..Neem vooral een kijkje, 
en doe gezellig mee met onze challenge. Klik hier!

Heb alvast een fijn weekend..





Reacties

Daphne zei…
Wat goed gelukt!!
Ik heb wel wat ideeën voor deze lift, maar weet niet of het goed uitpakt. Volgend mij is het moeilijker dan het lijkt
En...... of ik er aan toe kom.
een heel pruts en paswerk lijkt me, maar helemaal geslaagd kaartje
grtjs,martina
Angélique zei…
Dat heb je heel goed gedaan, op deze manier is het minder moeilijk dan met hele woorden. Het is een heel leuke kaart geworden.
Succes met werken, geen pretje met die warmte.
Een gave uitwerking van de lift-challenge Ingrid. Werk ze!
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Gaaf jouw kaart voor de bijna jarige! Met een tof stoer tintje! Hij zal het vast gaaf vinden. Die grote 60 erop is ook leuk. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Sterkte met het werk, hoop dat het niet te warm is. Wij komen morgen thuis van vakantie, ben benieuwd....
Een perfect kaartje voor een 60jarige verjaardag in deze mooie kleuren! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift en hopelijk viel de warmte een beetje mee op het werk!