Zomaar - een zomers kaartje


Hey hallo, 
Welkom bij deze post, 
vandaag heb ik weer een kaartje in tropische sferen, 
heerlijk, omdat het bij de challenge van 4 seasons challengeblog past.
Het mooie moodbord wat je zoveel inspiratie geeft, wat precies past bij deze tijd van het jaar. 



Een zomaar kaartje, met de tropische toekan. 
ik maakte dit kaartje voor mijn stagiare die ik het afgelopen jaar heb begeleid, 
derde jaars verpleegkunde student. Een meisje heel kwetsbaar, en verlegen. Komt van 
een stageplek af, waar ze haar kwetsbaar gemaakt hebben, en in de grond getrapt hebben. . Probeer dan maar weer eens het vertrouwen te geven, dat ze het ook echt kan, 
het vertrouwen in zichzelf terug te geven. 
Het is een lange weg geweest, maar ze heeft de stage afgesloten met een voldoende. 
Ik stuurde haar een kaartje om haar nog even wat bemoedigende woorden toe te spreken, 
en haar een hele fijne vakantie te wensen. Door mijn vakantie, zie ik haar niet meer. 
Ze bedankte me, voor het mooie lieve kaartje, zo fijn....



Je en natuurlijk weer geïnspireerd door dit mooie moodbord. 

En ik zag vrijdag op Instagram dat ik deze mooie pauw van Eline Pellinkhof gewonnen heb, 
je mocht in een reactie aangeven waar jij deze pauw wilde winnen..

Mijn reactie: Zo trots als een pauw 🦚 op mijn dochter, mijn lieve collega’s, allemaal keiharde werkers 
in de zorg en altijd een positieve mindset met ook voor bewoners waar we voor zorgen met de
 diagnose dementie 🔥❤️
Reactie van Eline: Wat goed!! Jij doet mooi werk. Mijn moeder heeft laatst een paar maanden bij .... intern gezeten. Ze heeft geen dementie maar ik heb daar gezien hoe fijn het is dat er zoveel lieve mensen werken in de zorg. Ga zo door!
Lief hé ? daar wordt je toch blij van.... 


Een fijne dag gewenst. 




 

Reacties

Daphne zei…
Ik vraag mij dan af, waarom neem je een stagair aan als je ze alleen maar negatief gaat begeleiden?? Wat zijn er toch een vervelende mensen op de wereld.
Zo'n meisje kiest voor een heel mooi beroep, dan zou je toch ook verwachten dat ze goede ondersteuning krijgt!!
Wat ontzettend lief van jou om haar een kaartje te sturen. En zeker als je er ook nog wat moois in geschreven hebt, dan kan ze het er altijd weer bijpakken en terug lezen. Want jij en op jouw werk geloven wel in haar!
Het is een heel leuk kaartje, hier wordt iedereen toch blij van.
Gefeliciteerd met je Pauw, ben benieuwd naar je eerste kaartje hiermee gemaakt.

Angélique zei…
Een heel mooie tropische kaart, wat lief dat je die naar de stagaire stuurde met bemoedigende woorden.
De pauw is goed terecht gekomen en heel verdiend, jouw dochter en collega's zullen vast ook heel trots op jou zijn.
GerJanne zei…
Oh Ingrid, dit is zo erg! Ik heb hetzelfde bij de hand gehad met een verzorgende IG die ik begeleidde. Heel intensief is het om te doen, maar ik sprak haar laatst en ze is nu 4 jaar gediplomeerd en nog steeds zo dankbaar! Het zijn vaak begeleiders die zelf ook klein gemaakt zijn tijdens een stage. En aan de ene kant snap je dat niet, aan de andere kant hoor je ook van mensen die kinderen slaan, die zijn zelf ook vaak geslagen door hun ouders....
Je kaart is ontzettend leuk! Logisch dat haar dat goed doet.
Epie zei…
Prachtig zomers kaartje met de Toekan erop , Gefeliciteerd met je prijs !!
Wat erg om een stagiaire zo te kwetsen , bizar en dat in deze tijd v pers gebrek
Lief van je om haar een hart onder de riem te steken met een kaartje
Groetjes , fijne dag Epie xx