Zomers kaartje - geslaagd

Hey hallo, 
welkom op deze vrijdag, 
vlak voor het weekend...
Vanaf zaterdagmiddag gaat mijn vakantie beginnen, 
ik heb lekker twee weken vrij, waarvan we een week, maandag, 
naar Zeeland op vakantie gaan. Heerlijk even niets moeten, 
en genieten van alles wat een dag je brengt..
Ik ben nog even aan het twijfelen of ik wat knutsels mee zal nemen, 
er komen periode met regen aan,  maar als ik iets mee 
neem zal het zeker heel simpel zijn, iets met ruimtegebrek, ha ha.. 




Afgelopen week zagen jullie al een kaartje voorbij komen, 
gemaakt met aan de hand van het moodbord bij 4- seasons challengeblog
Deze keer weer een heerlijk tropisch kaartje gemaakt voor mijn collega 
die geslaagd is voor haar opleiding...


De flesjes zie je in het moodbord, van Marianne Design, 
en een kleurtje gekregen met wat inkt van SU, het papiertje is van Art by Marlene - Studio light
Het papier heeft precies de kleurtjes van het moodbord. 
De grote tekst is ook van Marianne Design, en stempelde ik met een stempelhulp. 

Ik wens je alvast een fijn weekend toe, 
Zondag ben ik er weer, en dan met een nieuwe challenge
bij Knutsels en Kadootjes..
Heel gaaf !





 

Reacties

Angélique zei…
Een heel feestelijke geslaagd-kaart, leuk!
Fijne vakantie, hopelijk heb je net zulk heerlijk weer als ik had op mijn vakantie afgelopen week.
GerJanne zei…
Wat een leuk idee met die flessen! Echt een toffe kaart.
Wat fijn nu 2 weken vakantie te hebben. En die regen, volgens mij is dat af en toe een onweersbui en blijft het supermooi weer! Je boft hoor!
Daphne zei…
Wat leuk!!
Echt een leuke geslaagd kaart voor een volwassene.
Mooie kleurtjes, ik herken het moodboard meteen.
Colien zei…
Super vrolijk kaartje is het geworden, echt heel zomers en feestelijk!
Bedankt voor je deelname aan onze moodboard-challenge op het 4 Season blog.
Fijne vakantie, geniet er lekker van!
grtz Colien
Wat een feestelijk en tropisch én kleurrijk kaartje Ingrid! Heel tof gedaan met de flesjes, want meestal zie ik ze in 'biertjes' uitgewerkt! Erg origineel! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons mood board challenge , groetjes Danielle