Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes..
Deze keer hebben Annemarie en Merit de keuze gemaakt:
kerstinkopen/ kerstshoppen
Een leuk thema, je moet niet te moeilijk denken...
Ik heb een tagkaartje gemaakt, met spulletjes van Marianne Design.
Elfje heeft kerstinkopen gedaan, en staat te wachten met de pakjes
bij de brievenbus...
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC,
vandaag kun je nog de hele dag meedoen met onze kerstkaartjes.
Vanaf morgen kan je meedoen met onze challenge..



15 opmerkingen:
Een heel leuke, lieve labelkaart, het elfje is zo leuk.
wat een super schattige tag.... dat elfje heeft lekker veel inkopen gedaan.
Lieve groetjes Annemarie en Merit
Een heel mooi label met het leuke elfje!
Groetjes, Caroline
Een leuk label met het elfje tussen al die cadeautjes.
Groetjes, Eri
Heel erg leuk kaartje met de mooie cadeautjes Ingrid!
Groetjes Diny
Hey Ingrid,
Wat een leuke label maakte je... Tof hoe je de elf er met haar kado's op zet... Ze lijkt een beetje op mezelf, ik heb gewoon ook altijd héél veel kadootjes geshopt!!
Liefs,
Nancy
Gaaf label en zo leuk met het elfje tussen al die cadeautjes, ze denk ik doe gelijk de kerstpost in de brievenbus.
Heel leuke challenge en je labelkaart is heel gaaf met het elfje. Dank je voor je lieve woorden!
Heel leuk je label !!!!
Groeten Ineke
Prachtig kaartje Ingrid met het leuke elfje!
Groetjes Suzan
Heel leuk deze kaart met alle mooie materialen. Groeten Trijntje
Ingrid, een heel mooie tagkaart, in mooie kleuren en leuke cadeautjes.
Fijn weekend, laurette
Het is een hele leuke kaart Ingrid.
Het elfje heeft goed inkopen gedaan, het ziet er gezellig uit op je kaart.
Groetjes, Yvonne.
Een erg leuke tag heb je gemaakt met die mooi elf.
Groetjes van Marian.
Inderdaad, niet te moeilijk denken is de kunst bij deze uitdaging. Ik had allerlei leuke ideeën bij het thema, maar daarvoor had ik dan de materialen niet. Gelukkig uiteindelijk een passend plaatje gevonden.
Jouw kaart met het grappige elfje is erg leuk, Ingrid!
Groetjes
Jantine
Een reactie posten