donderdag 25 mei 2023

kerstkaart week 21 - start challenge mei

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes..
Deze keer hebben Annemarie en Merit de keuze gemaakt: 

kerstinkopen/ kerstshoppen

Een leuk thema, je moet niet te moeilijk denken... 



Ik heb een tagkaartje gemaakt, met spulletjes van Marianne Design. 
Elfje heeft kerstinkopen gedaan, en staat te wachten met de pakjes 
bij de brievenbus... 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
vandaag kun je nog de hele dag meedoen met onze kerstkaartjes. 
Vanaf morgen kan je meedoen met onze challenge.. 








 

15 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke, lieve labelkaart, het elfje is zo leuk.

Annemarie en Merit zei

wat een super schattige tag.... dat elfje heeft lekker veel inkopen gedaan.
Lieve groetjes Annemarie en Merit

Caroline Cards zei

Een heel mooi label met het leuke elfje!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een leuk label met het elfje tussen al die cadeautjes.
Groetjes, Eri

Diny zei

Heel erg leuk kaartje met de mooie cadeautjes Ingrid!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Ingrid,
Wat een leuke label maakte je... Tof hoe je de elf er met haar kado's op zet... Ze lijkt een beetje op mezelf, ik heb gewoon ook altijd héél veel kadootjes geshopt!!
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Gaaf label en zo leuk met het elfje tussen al die cadeautjes, ze denk ik doe gelijk de kerstpost in de brievenbus.

GerJanne zei

Heel leuke challenge en je labelkaart is heel gaaf met het elfje. Dank je voor je lieve woorden!

!neke zei

Heel leuk je label !!!!
Groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid met het leuke elfje!
Groetjes Suzan

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart met alle mooie materialen. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Ingrid, een heel mooie tagkaart, in mooie kleuren en leuke cadeautjes.
Fijn weekend, laurette

Yvonne zei

Het is een hele leuke kaart Ingrid.
Het elfje heeft goed inkopen gedaan, het ziet er gezellig uit op je kaart.
Groetjes, Yvonne.

marian zei

Een erg leuke tag heb je gemaakt met die mooi elf.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Inderdaad, niet te moeilijk denken is de kunst bij deze uitdaging. Ik had allerlei leuke ideeën bij het thema, maar daarvoor had ik dan de materialen niet. Gelukkig uiteindelijk een passend plaatje gevonden.
Jouw kaart met het grappige elfje is erg leuk, Ingrid!
Groetjes
Jantine