kaartje volgens schets

 Hey hallo, 

Vandaag laat ik jullie mijn reminder kaartje zien voor de challenge van K&K. 

Het thema is: maak een kaartje volgens de schets... 



Ik ben aan de slag gegaan met een set van SU, tweede hands gekocht, 
en nog bijna ongebruikt..het zijn granaat appels...

Hieronder zie je de schets... 



klik hier ! om naar het blog te gaan van K&K 
daar zie je ook weer allemaal leuke voorbeelden..
Doe gezellig met ons mee....

ondanks dat dit mijn werk weekend is, hebben we gisteren 
en vandaag al heerlijk een stukje gefietst in de omgeving..
even de natuur in..
geniet van je zondag... 

Reacties

Scraptastisch zei…
Ik vind je kaart prachtig Ingrid en heel mooi hoe je de sketch hebt gebruikt, die is te zien maar ook weer niet zo super gelukt is ie!!! Ben ook veel buiten geweest en nu onweert het ... gek weer maar temperatuur is heerlijk!!!
xx Gerie
Angélique zei…
Een prachtige kaart, heel mooi in deze kleuren.