kerstkaart week 19

 

Hey hallo, 

Je kent het vast wel, je krijgt of koopt een leuke blok met papiertje 
met bijbehorende plaatjes, en je laat het vervolgens een eeuwigheid liggen, 
omdat het zo mooi is en omdat het zo jammer is om te gebruiken..?!?!

Nou ik kan je vertellen sinds gisteren niet meer, ik kreeg de papiertjes van Colien, 
ik denk ondertussen al een dik jaar geleden en nauwelijks gebruikt, te mooi..

Ik ging gisteren aan de slag met de schets van Knutsels en Kadootjes... 




en de leuke papiertjes zomaar gebruikt, 
ik maakte er nog meer kaartjes mee, want al ben je eenmaal bezig, 
dan kan je het beste gewoon even doorgaan. 
Het weer is toch echt kerstweer, dan maar beter nu kaartjes maken, dan als het 
straks snikheet is....(dan zit je ook het liefst binnen ), ha ha...


klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC... 

meedoen kan vandaag de hele dag tot 23.55 uur vanavond.. 
mooie dag gewenst..... 















Reacties

Angélique zei…
O ja, dat ken ik maar al te goed 🙈
Je hebt een leuke kaart gemaakt met het mooie papier.
Epie zei…
Heel herkenbaar en wat n leuke kaart met de sketch Ingrid !!
Groetjes Epie
GerJanne zei…
Ook deze is super! En nog wel met onze sketch, dat is helemaal leuk.
Ik denk dat ik een ander pakje papier kreeg. En dat is inderdaad al anderhalf jaar geleden. maar die van mij is al wel aangebroken. maar ik herken het wel. Voor je de eerste keer de schaar erin zet, dat kan wel even duren...
Jantine zei…
Heel herkenbaar, Ingrid! Maar inmiddels ben ik langzamerhand zo ver dat ik weet dat laten liggen helemaal zonde van het mooie papier is. Maar soms kruipt het er toch nog in...
Je maakte er een heel leuke kaart met mee de sketch van K&K!
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Ik herken dat wel Ingrid....maar jij hebt er nu een prachtig kaartje mee gemaakt!
Groetjes Diny
Een leuke kerstkaart heb je met de sketch en de leuke papiertjes gemaakt Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Verrassende betrekking van de sketch, héél mooi gedaan vind ik.
Haha, je hebt gelijk wat betreft het weer.
Ach, we nemen het maar zoals het komt.
Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan nooit...
mooie kerstkaart met die leuke schets!
dankzij SU begin ik nu sneller aan mijn mooie papier, want anders zijn ze retired voor ik er in begin te knippen.
We zijn eigenlijk gek he, papier kopen omdat we het zo mooi vinden en dan is het te mooi om te gebruiken... ;-)
Groetjes
Nancy