blauw - wit

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post...

Vandaag een verjaardagskaartje voor mijn tante, 

ze is vrijdag jarig, en het HOLLAND thema van DCL past 

precies bij haar....



Ik maakte het kaartje met de schets van Knutsels en Kadootjes 
ook daar kun je nog meedoen tot vrijdagavond...


Het papier, en de afbeelding is uit een blok van CraftSensations..
Ik heb de randjes een beetje geschuurd... 

Hierboven zie je de schets van Knutsels en Kadootjes..
Dit kaartje doet mee bij: DCL - #372

Mooie dag gewenst, morgen is het ondanks dat het Hemelvaart is, 
gewoon weer tijd voor een kerstkaartje....

Tot dan... 



Reacties

!neke zei…
Heel gaaf Ingrid !!!!
Groeten Ineke
superleuke kaart, ik ben nu natuurlijk wel in Hollandse mood, we zijn in Holland voor 10 dagen, en bezochten zondag Zaanse Schans...
groetjes
Nancy
GerJanne zei…
Ik vind hem erg leuk! Wat een mooi papier is dat!
Marjan zei…
Leuk is je Hollandse kaart, dit papier is perfect! Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid!
Ellen zei…
Wat een prachtige uitwerking van de blauw-wit uitdaging Ingrid! Echt Hollands met de Delftsblauwe tegeltjes. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.
Deze kaart geeft echt de Hollandse uitstraling weer. Ik vindt hem geweldig. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.