kaartje volgens schets

 Hey hallo, 


Afgelopen woensdag maakte ik een kaartje in blauw wit kleuren voor de challenge van DCL
Vandaag laat ik een kaartje zien uit hetzelfde blok van Decocraft. 
Maar dan toch weer heel anders.. 


Wat ik heel apart aan deze blok vindt, is dat er blauw wit Hollands papier in zit, 
maar ook créme en roze... De achtergrond is dus echt blauw wit, 
met een cirkel in het midden, bestaande uit roze bloemen. De bloemen komen mooi terug. 
En ik heb zoals je ziet vellum gebruikt... 


Hierboven zie je de schets van 4-Seasons challenge blog...
Daar doet deze kaart vandaag aan mee...


Fijn weekend alvast gewenst... 




Reacties

Daphne zei…
Roze, je bedenkt het niet gauw bij dit donker blauw, maar het is een mooie combinatie.
De sketch herkende ik meteen.
GerJanne zei…
Superleuk Ingrid! Morgen weer je vellum voor de dag halen......
Colien zei…
Heel leuke combi van designpapiertjes met de bloemetjes en het vellum is ook een mooie toevoeging!
Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

Groetjes Nelly (DT4-SCB)
Mooie combinatie Ingrid en het roze geeft net dat extra🩷. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons Sketch challenge, groetjes Danielle