In de lift.....

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, in een nieuwe week, 

afgelopen weekend had ik lekker vrij, en nadat we een flinke rond hadden 

gefietst ben ik ook even achter mijn tafel gaan zitten met knutsel spullen erop..

Ik zag een leuke liftchallenge voorbij komen, en voordat ik het wist, 

borrelde allerlei ideetjes op.... 



Een kaartje met plantjes...de stempels zijn van DecoCraft en het papier is grotendeels van SU


Een oud blokje papier, met klaprozen ook van SU 


en deze bloem is van Different Collors...Het papier is hetzelfde als hierboven... 


Hier zie je het leuke voorbeeld wat je moet liften van Ellen.. 

Deze kaart doet mee bij Lifchallenge #173

Ik zag nog meer leuke challenges voorbij komen, 
dus tot later deze week..







Reacties

GerJanne zei…
Zoooo.... jij hebt er een heel mooie serie van gemaakt! Super zeg! Het is ook zo'n leuke challenge!
Elly zei…
Zag er al vele voorbijkomen ik vind ze erg mooi je set kaarten.
Groetjes Elly
Daphne zei…
Toe maar, meteen een serie gemaakt.
Wat zijn ze leuk!!
Leuke lift hè, deze keer, ik ben er heel erg enthousiast over.
Marjan zei…
En maar meteen drie! Ze zijn alledrie gaaf geworden, Ingrid! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Wat leuk om te zien dat je meteen een hele serie hebt gemaakt! Ze zien er meteen ook heel verschillend uit door de keuze van papier en stempels. Erg leuk!! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.
Nynke zei…
Mooi zijn ze! De eerste is mijn favoriet, die plantjes op een rij zijn zo leuk en het papier past er heel mooi bij.
Groetnis Nynke
Cornelie zei…
Ook jij maakte er meer dan 1, wat leuk! Mooie serie, en super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!