Challenge Knutsels en Kadootjes

Hey hallo, 

Welkom bij de eerste blogpost van 2023, 

Ik hoop dat jullie een veilige / gezellige jaarwisseling hebben gehad...

Vandaag start de challenge bij Knutsels en Kadootjes weer, 

naar een korte pauze gaan we er weer helemaal voor in 2023, 

Zoals ieder jaar is onze eerste challenge een letter van het alfabet..

we zijn in 2023 beland, bij de letter E..

 


Ik heb een kaartje gemaakt met Eenhoorns 
In eerste instantie blokkeerde ik even, wat is allemaal een E ? 
Maar inmiddels heb ik zoveel ideetjes...

De eenhoorns zijn van MD en Eline - ECO180
de regenboog is van SU en ook het papier is daarvan..


Als je op de bovenstaande afbeelding klikt komt je op het blog van K&K. 
Laat je inspireren door de leuke voorbeelden, 
volgend weekend zal ik je nog meer inspiratie geven...
Doe gezellig mee met ons...

Een gezellige dag gewenst vandaag, met alle nieuwjaars wensen, 
Wij hebben straks met de familie even nieuwjaar wensen, en 
vanmiddag ga ik weer aan het werk, ook gezellig...






Reacties

  1. Haha, dat heb ik dus ook, dat ik dan blokkeer.
    Maar als ik dan ineens ideeën krijg kan ik bijna niet meer stoppen met dingen met een E te verzinnen.
    Eenhoorn, SUPER leuk bedacht en heel vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappige kaart Ingrid met die leuke eenhoorn ......
    Zou jij mijn blog even willen verwijderen vandaag op 52WTC !!
    Mij lukt het niet eigenlijk , bij FB heb ik mezelf net verwijderd
    Alvast bedankt en veel groetjes van Epie ......

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.