kerstkaart week 52 - start challenge December

 Hey hallo, 

Welkom bij deze laatste donderdag van de maand December...

Dat betekent dat het bijna zover is...2023 staat voor de deur.... 

Een jaar waarin wij een aantal dierbaren hebben moet laten gaan....

Wat niet gemakkelijk is, maar ik ben dankbaar dat we hen gekend hebben 

en dat we mooie herinneringen hebben....Daarom ben ik iedere dag dankbaar 

wat ik heb, want morgen kan je dag er zomaar anders uit zien....Vandaag is wat je hebt.... 

De challenge voor November zal zijn : 

maak een kerstkaart met kerstbomen erop 



Bij mij zijn heel veel bomen te zien op de achtergrond.... gebruikte ik een achtergrond stempel 
met allemaal bomen, op de voorgrond nog een paar kraftboompjes... 

Deze kaart doet mee bij  CAS on Friday - 247 - kerstkaart 

Ik heb een overzicht gemaakt, met speciale kaartjes die ik gemaakt voor speciale mensen 
maar ook top kaartjes die gewonnen hebben bij een challenge, kaartjes die het 
kaarten maken heel bijzonder maken 


Doe gezellig mee met onze challenge, klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog 
te gaan van 52WTC

Ik wens jullie een gezellig jaarwisseling toe, 
en alles goeds voor 52WTC....
en dat we in 2023 weer heel veel mensen blij mogen maken 
met onze kaartjes....

Alle liefs voor jullie....
tot in 2023, zondag 1 Januari....









Reacties

Epie zei…
EEn bizondere Caskaart met veel bomen erop Ingrid !!
Fijne jaarwisseling alvast met groetjes Epie xx
Eri zei…
Een heel gave CAS kaart met al die bomen! Je hebt een leuke collectie gemaakt afgelopen jaar! Ik wens je een fijne jaarwisseling.
Groetjes, Eri
Een mooie kerstkaart Ingrid, boompjes genoeg.
Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Ook de serie speciale kaartjes ziet er heel mooi uit!
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Diny
Jantine zei…
Mooie kaart, Ingrid, leuk papier.
En leuk ook zo'n overzichtje met bijzondere kaartjes.
Goede jaarwisseling!
Groetjes
Jantine
marian zei…
Een mooie kaart met de boompjes en de serie eronder is ook prachtig.
Ik wens je een gezellige jaarwisseling en groetjes van Marian.
een mooie kerstboom-kerstkaart!
leuk overzicht met je kaartjes.
Fijne jaarwisseling
Nancy
Suzan zei…
Prachtig kaartje Ingrid!
Ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2023
Groetjes Suzan
Marjolein zei…
Wat een leuke kaart Ingrid. Heb een goede jaarwisseling en een mooi 2023! Groeten Marjolein
Gina zei…
Een mooie kerstkaart met alle kerstboompjes ! Ik wens je alvast een fijne jaarwissel ! Groetjes, Gina