Gefeliciteerd - volgens schets

* For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

 Hey hallo, 

Welkom bij deze maandag, het begin van een nieuwe week..

Laatst had ik kaartjes gemaakt van Karin Joan, gevonden tussen alle spulletjes..

Ik heb ze weer even in de spotlight gelegd, op tafel, en heb er een kaartje mee gemaakt..

 Deze keer heb ik de Blooming stempels van haar gebruikt. 



Een kaartje gemaakt volgens de onderstaande schets.. 



Het papier is een oudje van SU, de kleuren die dit papier heeft vind ik zo mooi. 
De kleuren in de blok komen terug in het centrum van de kaart... 

Deze kaart doet mee bij : Just Add Ink #637

Ik ga de komende dagen weer eens nachtdienst draaien..
weer een tijdje geleden...altijd weer een leuke afwisseling tussendoor... 




Reacties

  1. Love this Ingrid, the dsp and colours are really lovely and your center detail is perfect. Thanks for sharing at Just Add Ink. Nikki Spencer- JAI Design team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt Ingrid en dat dessin-papier is heel mooi vind ik. Het komt zo ook mooi tot zijn recht.
    Rustige nachten gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    Ik vind de kleurige achtergrond en daarop de "witte" bloemen zijn mooi effect geven.
    Wat een leuk dp is dit trouwens.
    Succes met de nachtdienst. Ik denk niet dat dat iets voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Ingrid! Ik vind de sketch ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps iets te snel. Succes weer met nachtdiensten draaien. Zeker afwisselend, die onregelmatige diensten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card! I love the distressed look of the papers and the way you layered your pieces in the centre. Thanks so much for joining our challenge at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.