Doorkijkje...


Hallo, 
Welkom bij deze blogpost, 
Deze keer een kaartje voor de liftchallenge..

Deze keer een kaartje met een doorzichtige voorkant...
Ik heb veel papier gebruikt van SU, dat mixt en matcht zo lekker bij elkaar.. 


De bloemen knipt ik uit het papier...
De tekst plakte ik erboven op, de tekst is uit glimmend blauw karton gestanst.



hier zie je hoe het eraan de zijkant uit ziet.. 

Deze kaart doet mee bij Liftchallenge #175

Hieronder zie je de kaart die je moet liften.. 


Zo mooi met die doorzichtige voorkant. 
En omdat ik teveel bloemen had uitgeknipt, heb ik er nog een kaartje mee gemaakt. 




Hierboven ook het zij aanzicht....
Ik ben er weer blij mee zoals het gelukt is, 
toch altijd maar afwachten of het ook wordt zoals je denkt..

Fijne zondag gewenst... 





 

Reacties

Trijntje zei…
Prachtige kaarten. Groeten Trijntje
!neke zei…
Heel erg mooi !!!!!
Groeten Ineke
Twee prachtige liftkaartjes Ingrid. Zo mooi met dit papier en de bloemen. Het transparant maakt ze nog eens extra bijzonder. Wel jammer dat je het transparant niet embost hebt, dat was eigenlijk onderdeel van de challenge. Desalniettemin zijn we toch heel blij met je bijdrage, dankjewel.
GerJanne zei…
Heel mooie kaartjes inderdaad. Je hebt het prachtig gemaakt met die bloemen en het woord jarig op het acetate/mica. Het is een tof idee. Ik heb het al eens gedaan op deze manier. En ja dan moet je zeker nadenken over het papier dat je door het mica heen ziet.