Complimenten

Hey hallo, 

Welkom op deze dinsdag...

Afgelopen zondag had ik nog even een momentje voor mezelf gepland, 

en ben ik even aan de slag gegaan met challenges...

Weer een beetje de voorraad spekken...

Bij 4 seasons challenge blog vragen ze om een kaartje met : 

complimenten

wat een mooi onderwerp, wie wil er nu geen kaartje krijgen met een compliment. 

 


Een kaartje zoals ik ze het liefste maak met een labeltje erop.. en een krans natuurlijk. 
het achtergrond papiertje kreeg ik van Monique.. 
De tekst is van SU - een oudje.. 

Het kaartje heeft nog geen bestemming,  maar dat komt wel een keer goed. 


Deze kaart doet mee bij : 4-seasons challengeblog #64

Een fijne dag gewenst, 
donderdag ben ik er weer... 






Reacties

die is mooi en leuk geworden ! geslaagd kaartje
grtjs,martina
Colien zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt, erg mooi!
Bedankt voor je deelname aan onze complimenten-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Monique zei…
Nou dan heb ik wel een heel mooi achtergrondpapiertje weggegeven...hahaha. Jij hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt. Ik ben trots op jou!!!
Nelly zei…
Wat een leukerd heb je gemaakt met een compliment erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly