donderdag 5 januari 2023

kerstkaart week 1

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag..

We gaan gewoon weer opnieuw beginnen met kerstkaartjes maken...

Vandaag een kaartje voor onze challenge : 

maak een kerstkaart met bomen erop.. 



Ik gebruikte dezelfde achtergrondstempel als vorige week, 
maar nu gaf de stempel verschillende kleuren, iedere rij kreeg een kleur..
blauw - turquoise - donker blauw - groen - mosgroen

De kleuren liet ik terug komen in de gestanste boompjes..


al klik je op de onderstaande afbeelding kom je op het blog van 52WTC..
meedoen kan nog tot vanavond 23.55 uur... 


Mooie donderdag gewenst.. 




13 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een leuke kaart, origineel.

Jantine zei

Leuk papier en leuke bomen heb je gebruikt, Ingrid! Die tekst is ook tof (ik denk dat ik die zelf ook ergens heb, niet aan gedacht. Zo kom je altijd weer op ideeën).
Groetjes
Jantine

De Hobbykamer van Petra zei

Eenvoudig en erg leuk Ingrid.

Lieve groet, Petra

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met al die gestempelde bomen in groentinten Ingrid.
Groetjes Antje

marian zei

Heel erg mooi deze gestempelde kaart.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Boompjes genoeg. Een leuke kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Ook weer een mooi kaartje! Ik vind deze met meer kleur iets mooier dan de vorige! Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Heel mooie kerstkaart met leuke achtergrond!
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart, supertoffe achtergrondstempel, mooi met deze kleuren! En te gek met die tekststempel ook!
groetjes
Nancy

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
Very nice card.
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Daphne zei

Wat een leuke tekst😊
Mooi kleur verloop hebben de boompjes van de achtergrond.

GerJanne zei

Nou, daar staan genoeg bomen op denk ik....Heel leuk!

Gina zei

Mooie kerstkaartje met de kerstboompjes ! Groetjes Gina