donderdag 15 oktober 2020

kerstkaart week 42


*For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you.. 


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 
het is weer kerstkaartjestijd, hier en bij 52 WTC...nr 42...

Ik maakte een kerstkaartje aan de hand van de schets, bij TSOT#478
Het papier en de tekst is van een blok van de Action..
schandalig maar ik heb er 3 gekocht van de kerstcollectie, waaronder deze mooie zwart wit blok.. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van TSOT, daar doet deze kaart aan mee... 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC..
Daar kan je nog de hele dag je kerstkaartje inzenden... 

 

Een mooie dag gewenst... 






21 opmerkingen:

Elly zei

Een leuke kaart Ingrid.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

prachtige sjieke kaart is het geworden, wat een mooi papier!!
liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje sjiek hoor de gouden banner aan de zijkant en mooi papier
groetjes ellen

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !
groeten Ineke

Jantine zei

Leuke uitwerking van de sketch, Ingrid en heel mooi papier. Lekker toch, weer een paar leuke nieuwe papierblokken?
Groetjes
Jantine

Eri zei

Prachtige kaart met deze sketch. De "gouden" banner maakt het extra chique.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie sfeervolle kerstkaart heb je met die sketch gemaakt Ingrid. Leuk toch om jezelf eens te verwennen? En wij genieten mee van het moois dat jij er mee maakt ;)
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Mooie kaart! Prachtig dat zwart/wit met een gouden accent!

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Een leuke kaart Ingrid.
Fijne dag.

Annerieke zei

Leuke kaart Ingrid, mooie combi is het zwart-wit met goud. Hahaha, je hebt je lekker uitgeleefd bij de Action. Voor deze kerst koop ik geen papier, maar er valt altijd wel iets anders in mijn mandje daar ;-).
Groetjes, Annerieke

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Ingrid, zo mooi met die gouden reep, geeft een chique uitstraling zo.... leuke sketch ook uitgewerkt...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een mooie, elegante kaart, en aan zo'n mooi papier zou ik ook niet kunnen weerstaan ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje dit! Zwart/wit met goud is altijd stijlvol.

Diny zei

Prachtig kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny

Suzan zei

Prachtig voorbeeldkaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

Gina zei

Heel leuk in zwart en wit ! Mooie papiertjes ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart zo in zwart/wit!
groetjes
Nancy

Colien zei

Mooi kerstkaartje in zwart/wit en de gouden banner maakt het helemaal af!
grtz Colien

Daphne zei

Haha, ook ik had een kerstkaart gemaakt met deze sketch en..... ok met papier vd Action.
Leuk hoor!

Heather zei

So very pretty, Ingrid - love the simple black and white, and that pretty medallion! Wintry AND festive! Thanks so much for playing at TSOT!

Angelique zei

Prachtige kaart, ik heb de blok ook maar vind zelf een zwart-wit kaart best moeilijk maar dit is super gelukt. Mooie CAS kaart met de blaadjes.
lieve groetjes Angelique