schommelkaartje voor een baby

 *For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost.. 

Bij TSOT*479 vragen ze deze keer om een schommelkaart te maken.

Ik dacht meteen aan het maken van een babykaartje..dit keer een jongetje, omdat ik voor meisjes nog van alles op voorraad heb, werd het een jongenskaartje voor de voorraad... 

Het papier is een oudje van Eline Pellinkhof, ook het diertje komt daarvan... 


Ik maakte de schommelkaart maar ik maakte ook gebruik van de schets, 
dus allebei... 


Leuk weer dat je langs kwam, 
ik wens je een mooie week toe...
Het is herfstvakantie hier in het zuiden, dus geniet ervan...



Reacties

Daphne zei…
Heel lief, met dat kleine koetje erbij.
Leuk, zo'n schommelkaart!
Hier zit de Herfst vakantie er alweer op.
Wat een gave schommelkaart is dit Ingrid! Lief met het koetje er zo bij.
Colien zei…
Heel leuk kaartje, schattig!
grtz Colien
Crealientje zei…
Schattig!
Vooral het leuke zebraatje erbij.
Voorraad is altijd handig:)
Lieve groetjes Crealientje.
Heather zei…
Wow, Ingrid - splendid rocker card! Love your soft boyish colors and textures, and the peeking zebra is adorable! Thanks so much for playing at TSOT!
Marjolein zei…
Wat een superLeuke kaart Ingrid! Mooi hoe je ook de sketch hebt gebruikt. Dank je voor het meedoen met TSOT, groetjes Marjolein
Donna Scholz zei…
Thank you for sharing your cute swing card, Ingrid! The little cow peeking out is sweet! Thank you also for participating in our special challenge here at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna