Kleurenkaart team


Hey hallo, 

Welkom bij de laatste woensdag van oktober..
Dat betekent dat er weer een KKT van Martina is...
Deze keer is de kleur.. 

Turquoise en goud

Ik heb een papiertje gepakt uit de blok van de Action echt een turquoise kleur
daarop emboste ik met goud hartjes... 


Ook stanste ik jarig uit goud papier.. zo wordt het een feestelijk kaartje.. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van Martina...


ik ben benieuwd wat iedereen vandaag heeft gemaakt...





 

Reacties

Elly zei…
Mooie kaart heb je gemaakt, zo mooi ook met al die hartjes.
Groetjes Elly
Heel leuk met die hartjes!
groetjes, Caroline
Rosina zei…
Prachtig dit kaartje voor een jarige Ingrid..lief designpapier met die hartjes ervoor gebruikt...en zeker dat goud geeft er zo een mooie sprankeling aan
groetjes Rosina
tof liefdevol verjaardagskaartje!
Nancy
Wat een simpel idee, gewoon stempelen op dessinpapier... simpel, maar wat een prachtige uitwerking 🤩, ik vind je kaart geweldig mooi, groetjes Petra
Diny zei…
Leuk gedaan met de kleine hartjes en de gouden tekst.....mooi kaartje Ingrid.
Groetjes Diny
Jantine zei…
Heel mooi Ingrid, mooi papier en mooie tekst in goud! Leuk geheel in de KKT kleuren!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat een mooie chique CAS kaart!! Dat goud maakt het echt helemaal af.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Wat snoezig al die kleine gouden hartjes in de achtergrond!
Prachtig kaartje met de kleine hartjes.
Groetjes, Anita
Marijke zei…
Zeker een feestelijk kaartje geworden! Leuk al die hartjes! Groetjes Marijke.
Margreet zei…
Wat een supermooi en feestelijk kaartje, Ingrid!
xxx Margreet
!neke zei…
Heel leuk om op dp te embossed !
Leuk geheel !
Leuk kaartje Ingrid, voor het KKT! Eenvoud siert!
Henriët zei…
Deze is inderdaad erg feestelijk! Heel mooi gedaan.
Groetjes van Henriët
Marfien zei…
Ha ha, een o ja, kaart. dit papier had ik in mijn handen tot ik besloot om er kerstkaartjes van te maken. Leuk idee met de hartjes
Nancy zei…
Hey Ingrid,

Oh, wat is die leuk! Ik vond je achtergrondpapier zo mooi en nu lees ik dat je zelf die hartjes er op stempelde, zo goed gevonden!
Jouw kaart is zo eenvoudig mooi! Ben fan!!

Hou je veilig en blijf gezond!

Liefs,
Nancy
ha, deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
fijn dat je er deze maand weer bij bent,
grtjs, martina
GerJanne zei…
Ah ook al van Action, wat grappig. Ik kom net bij Nancy vandaan. Mooie die geembosste hartjes. Sjiek kaartje.
Sarah zei…
Mooi. Stijlvol!
Sorry voor mijn late reactie, maar afgelopen dagen waren zo hectisch, maar nu met de Lockdown is er verplichte rust. Fijn weekend. X
Nelleke zei…
Een late reactie, maar een mooie en stijlvolle kaart is dit.
Lieke heeft een operatie aan haar kaak gehad die deels gelukt is. Onder mislukte helaas.
Ze knapt weer op, verder veel aandacht voor eten, omdat je bij dit soort operaties gauw afvalt. Dus ik loop van alles te bedenken wat vloeibaar is en ook calorieën geeft. groetjes, Nelleke