Reminder Knutsels en Kadootjes - bomen

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

het is hier een beetje stil van mijn kant, veel tijd om te knutselen heb ik niet,  gisteren had ik een dagje vrij, en nadat ik op bezoek was geweest bij een collega, zijn we dozen gaan inpakken op zolder. 

 Over 1 maand krijgen we de sleutel, dus we hebben nog tijd, maar veel vrije dagen heb ik niet, dus het kan maar gedaan zijn..

De challenge van Knutsels en Kadootjes, loopt nog steeds.. 

Bomen 

Bij de buren is een jongetje Vic geboren, in de tuin hebben ze een bord staat met een boom erop, met blauwe-grijze blaadjes en vogels erop, want ze heten Vogels met de achternaam..

Ik maakte een kaartje voor kleine Vic



Klik hier! om naar het blog te gaan van K&K, je hebt nog twee weken de tijd
om mee te doen..En kijk ook even naar de mooie voorbeelden van het team...

Ik ga zo meteen weer aan het werk, ik heb avonddienst..
morgen een dagje vrij, dus wie weet kom ik nog aan kaartjes maken toe..
Fijne zondag... 



Reacties

Daphne zei…
Wat een leuk toepasselijk kaartje maakte je voor kleine Vic
Dan is deze leuke kaart een schot in de roos Ingrid. Mooi gemaakt en even in de vergroting gekeken naar die schattige vogeltjes, heel leuk.
Lieve groetjes Miranda
Colien zei…
Heel leuk kaartje, mooi model en schattige vogeltjes!
Succes met alles inpakken...
grtz Colien
Ela zei…
Mooi deze kaart! Heel leuk met een vogeltjes. Groetjes Ela
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Ingrid! Mooie kleuren en schattig die vogeltjes in de boom. Succes met alles inpakken! Ik ben je gaan volgen, ben benieuwd naar je andere creaties!
Diny zei…
Wow....schitterend Ingrid!
De kleuren zijn prachtig....een mooi geheel!
Groetjes en succes he,
Diny
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje en helemaal als je het verhaal erbij leest! Leuk dat je het bord in de tuin een beetje nagemaakt hebt. Dat zien ze vast meteen! Sterkte met de voorbereidingen voor de verhuizing! Moet er ook veel weg of kun je alles wel mee nemen? Altijd een hele klus!
Hermien zei…
Een kaart met een verhaal, super leuk gemaakt Ingrid.
Succes met inpakken.

Groetjes Hermien
Wat een prachtig kaartje voor de kleine Vic Vogels!