Een fles per post...

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

Laatst kreeg ik van een collega de vraag of ik een kaart kon maken in flesvorm, deze had ik ooit ook voor haar man gemaakt toen deze met pensioen ging. Nu ging haar schoonbroer met pensioen, en wou ze zo'n kaart ook opsturen..

De fles is van Dutch Doobadoo, het is eigenlijk heel makkelijk, de fles kan je helemaal versieren naar eigen inzicht...Ze wou in ieder geval, wel een glaasje wijn of bierflesjes op de kaart, want deze gepensioneerde in pre, vindt een glaasje op zijn tijd wel lekker schreef ze..

Hun kinderen wonen beide in het buitenland, dus gaan ze ook regelmatig met het vliegtuig naar hun toe. 

Op de achtergrond zie je crumb cake cardstock van SU, daarop van landkaart papier de fles, de etiketten zijn van een stoerdere grijsachtig papier gemaakt, de bierflesjes zijn van Marianne Desing by Marleen, 

De zon en ook de bril samen met gefeliciteerd met je pensionering, en enjoy the journey zijn van Ali

En de ster en het vliegtuig maken het af... 

De randen heb ik iets beinkt met distressinkt, maar gebruik je een scherp schaartje dan is dat eigenlijk niet nodig.. de randen zien er bij een scherp schaartje al mooi uit... 


De fles is ongeveer 29 cm lang, de kaart is dubbel dus je kan hem staand neerzetten..
Ze was er heel blij mee, dus missie geslaagd zou ik zeggen... 

Fijne dag gewenst, morgen is het weer kerstkaartjes tijd..
Zie ik je dan ? 





Reacties

Een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt!
groetjes, Caroline
Rosina zei…
Prachtig deze fles kaart Ingrid, en met mooie details zijn hobby's erop weergegeven...
Mooi hoor!!!
groetjes Rosina
Geweldig leuke flessenpost dit!
Wat een super gave kaart is dit! Erg gaaf hoe je deze ook persoonlijk gemaakt hebt, dat maakt post nog leuker
Nelleke zei…
Superleuke kaart Ingrid! groet, Nelleke