mannenkaart volgens schets

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost... 

Op Facebook heb je een groep van Craft Sensation, in deze groep kun je allemaal kaartjes plaatsen die gemaakt zijn met grotendeels spullen van Craft Sensation, dit kun je kopen bij de Action.. 

Ik heb verschillende al oudere blokken nog liggen van dit merk maar ook nieuwere, maar ik vond het wel leuk om met een oudere blok aan de slag te gaan..Ze hebben voor oktober een challenge volgens schets.. 




De mannenkaartjes zijn bijna op, dus ging ik aan de slag met de blok It's a Men's World
De vervoersmiddelen heb ik uit het papier geknipt. 

Hier zie je de schets... 


Hieronder de foto van de papierblok.. 



Ik ga zometeen, de kaart linken op Facebook..
je ziet daar leuke voorbeelden voorbij komen..

Zo vanmiddag lekker een middagje vrij....
Fijne dag gewenst.... 




Reacties

GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Ingrid. En dank je voor de tip, dat wist ik niet. Ik zit behalve op de DT pagina's niet zo heel vaak op FB. Kan vaak dingen ook niet terugvinden, net een groot oerwoud. Dus nu ga ik gericht eens kijken...
Daphne zei…
Dat papier blok is prachtig!!
Ik heb het ook, ik ben sowieso dol op groen.
Wat een lastige sketch, lijkt mij, maar wat heb je er iets moois van gemaakt