Herfstblaadjes...

*For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thanks*



Hey hallo, 

Een nieuwe week is aangebroken... 
De herfst is in het land, en overal zie je weer challenges voorbij komen met als thema herfst...
Erg leuk allemaal, want het hoort gewoon bij deze tijd van het jaar.. 

Ik heb een kaartje gemaakt met allerlei herfstblaadjes, de papiertjes kwam ik tegen tijdens het overhuizen van mijn spullen naar de zolder, ooit gekregen van mijn schoonzusje, ze zaten in een tijdschrift..
De printjes spraken met heel erg aan, dus zonde om weg te doen.. 
De blaadjes deden me ook denken aan de natuur, en dus mooi te gebruiken voor een kaart; 
als een steuntje in de rug.... 


Ik vond de blaadjes van de onderstaande foto zo mooi in het patroon liggen, maar ook de verschillende kleuren en patronen spraken me aan.. 




Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan van; The Card concept #140
Morgen ben ik er weer met een andere kaart...
fijne dag gewenst... 




Reacties

  1. Wow.....dit dit heb je gaaf gedaan Ingrid....wat een mooie warme kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die blaadjes van verschillend dp. Leuk kaartje
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met prachtig papier.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje dit. Het papier is inderdaad veel te mooi om weg te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love all the pretty patterns in leaves. This is such a beautiful card! So happy you played along at The Card Concept this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje met die mooie herfstblaadjes Ingrid...inderdaad leuke papiertjes ervoor gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So glad you saved those papers, they made BEAUTIFUL leaves! I LOVE them, gorgeous colors! Thanks for playing with The Card Concept this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card and gorgeous colours of the leaves. I love that you used a magazine for the papers. Thanks for playing along with us at The Card Concept this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.