Reminder kaartje - knutsels & kadootjes

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

op deze zondag, hebben we de reminder bij Knutsels en Kadootjes,

We hebben als challenge; 

maak een kaart met daarop een cijfer

deze keer heb ik een kaart gemaakt voor een vriendin van Lieke, zij werd pas geleden 21 jaar, en toen kwam de dag van tevoren de vraag, mam kan jij nog even een kaart maken ? Tuurlijk kan dat... 

Ik maakte een kaartje met natuurlijk de leeftijd, en ook met een soort van cocktail glaasjes



Klik hier...om naar het blog van ; K & K te gaan.. 

en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team, en doe vooral nog met ons mee, je hebt nog 14 dagen de tijd.. 

Ik wens je een mooie zondag toe, geniet ervan..



Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reminderkaart!
    Prachtige vervagende achtergrond en leuk hoe je de stempels hebt geplaatst.
    Ik ga proberen nog mee te doen:)
    Fijne Zondag verder, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze vaak lekker op tijd he, met vragen?? Maar je kaart is een heel mooie die zeker weten in de smaak viel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, mooi dat overlopende groen en chique om de cijfers in goud te stansen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap is dit.... en snelle kaart, wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.