Challenge Knutsels en Kadootjes

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

op deze laatste zondag van September starte we met een nieuwe challenge bij K&K. 

bomen op je kaart

 we willen dus bomen zien, en dat kan in allerlei varianten..

dit is mijn creatie; 


het past precies bij de tijd van het jaar, en ja kan er veel kanten mee op.. 

ik maakte een rouwkaart, volgens de kaart van de liftchallenge.. 


Ik maakte mijn kaart met distress inkt, de boom is van Stampin' Up! 
deze kaart doet mee bij ; de liftchallenge #152

klik hier! om naar het blog te gaan van K&K, laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team, en doe gezellig met ons mee, je hebt weer 4 weken de tijd... 

Een mooie zondag gewenst... 






Reacties

Een mooie volle boom heb je gestempeld Ingrid. Ik vind het een mooie stemmige kaart.
Lieve groetjes Miranda
Monique zei…
Het zijn 2 prachtige kaartjes, Ingrid.
Liefs Monique
Colien zei…
Prachtige liftkaart, mooi van kleur!
Ook je babykaaartjes hiervoor zijn tof.
grtz Colien
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Hij is heel mooi, Ingrid. Een echte sterkte kaart en toch niet te somber.
Marjan zei…
Mooi deze kaart, de boom is prachtig voor zo'n gelegenheid. Mooie kleuren ook! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.