donderdag 24 september 2020

Kerstkaart week 39 - start challenge september

 

Hey hallo, 
welkom bij de laatste donderdag van September, we zitten in week 39..
De challenge voor deze maand is; 

maak een kaart met daarop een kaars of lantaarn

ik ben aan de slag gegaan met Bella Lullu van Noor Design, samen met bijpassend papier, 
ik maakte een Twisted Pop Up kaart...niet gemakkelijk, maar wel heel leuk om te maken. 

De gnomes hebben lantaarns in de handen....zoals je ziet.. 


Hieronder zie je de kaart als je hem open klapt.. 


Er verschijnt dan nog een strook, waar in dit geval ook nog gnomes op staan.. 


De tekst GNOMES for the Holidays hoort bij het knipvel evenals de tekst op de strook. 



Deze kaart doet mee bij.. 
daar willen ze meerdere vouwen op een kaart zien.. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, mee doen kan vanaf morgen tot en met donderdag 1 oktober 23.55 uur, je wekelijkse kaart kan je vandaag linken tot 23.55 uur vanavond. 


Fijne donderdag.... 





19 opmerkingen:

Elly zei

Prachtig Ingrid.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Ahh wat een lief kaartje met de gnomes.
Fijne dag,

Colien zei

Heel gaaf kaartje! Van buiten al heel mooi, maar dan ook nog zo'n toffe binnenkant:top!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Ingrid, als voorbeeld en als inzending voor 4 seasons...

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt, leuk die gnomes met de lantaarns!

Groetjes, Merit en Annemarie

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met de schattige kabouters met hun lantaarntje
leuke binnenkant heb je erbij gemaakt
groetjes ellen

Rosina zei

Heel leuk dit kerstkaartje Ingrid, zo schattig die gnoompjes met hun lantaarntje..en zeker ook een verrassende binnenkant...
TOP!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke originele kerstkaart met verrassende binnenkant Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Prachtig gemaakt maar wat ziet dat er ingewikkeld uit zeg!
Je bent er vast lang mee bezig geweest maar het resultaat is super leuk!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Ingrid!
Mooi model ook.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kaart Ingrid!
Je opdracht voor de verjaardagskaartje hieronder is heel origineel en mooi uitgewerkt.
Groetjes
Nancy

Annerieke zei

Zo'n leuke kaart heb je gemaakt, echt een gaaf model is dit hè.

Irene zei

Oooh die is méér dan leuk Ingrid, schattige gnomes en gaaf model/papier!
XxIrene

Ilonka zei

Wat een superleuke kaart.
Groetjes Ilonka

Bernadet zei

Oooh wat een gaaf kaartje is dit Ingrid.
Mooi modelletje, leuke kleurtjes en wat een leuke gnomes heb je gebruikt.

Jantine zei

Wat schattig al die gnomes op je kaart, Ingrid! En leuk model blijf ik dat vinden.
Leuke vrolijke kleuren.
Groetjes
Jantine

!neke zei

Wat een leukerd met al die gnomes !
Groeten Ineke

Suzan zei

Wat een schittetende kaart heb je gemaakt Ingrid! Vind die gnomes ook super!
Groetjes Suzan

Gina zei

Leuk met al die kabouters ! Perfect kaartmodel voor die kleurige bende! Groetjes, Gina