kerstkaart week 33

HI, 

                              Van de week heb ik tijdens de vochtige hitte, lees drukkende lucht, 
binnen in de airco, en op mijn knutselkamer een ventilator, 
een aantal kaartjes gemaakt voor kerst. Ik ga in September nog op 
vakantie, dus dan is het fijn als alles gepland staat. 
Ik begon met de bingokaart.... 

 

Ik koos voor het rijtje 
Denneboom - lichtjes - rendier of hert...


Doe jij al mee met onze challenge ? 
Of heb je gewoon een wekelijkse kaart....

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC...
Doe gezellig met ons mee...

Fijne dag gewenst, vanmiddag kom ik bij jullie langs, 
eerst nog even werken....





Reacties

Een prachtige kaart!
Groetjes, Caroline
wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details
groetjes ellen
marian zei…
Een super mooie kerstkaart volgens de bingo.
Groetjes van Marian.
Femmy zei…
Leuke kaart Ingrid, mooie kleuren zijn het bij elkaar, groetjes Femmy
Trudy zei…
Hele mooie kaart en alles leuk bij elkaar gezocht!
Groetjes Trudy
Marijke zei…
Een mooie reminderkaart voor de uitdaging! Leuk die lichtjes erbij! Groetjes Marijke
Kaartenkraam zei…
Mooie kleuren! Mooie kaart!
Ja met airco en ventilator is het nog te doen in die hitte.

groetjes van Ank
Suzan zei…
Mooi kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
!neke zei…
Mooie strakke kaart !!!!
groeten Ineke
Jantine zei…
Heel mooie kaart voor de bingo, Ingrid! Hier zijn de knutseldozen nog niet echt uitgepakt, maar uitpakken en kastjes in elkaar zetten in die warmte is ook niet alles.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Een leuke kaart met de verschillende ingrediënten uit het bingo rijtje.
Groetjes, Eri
Colien zei…
Leuke kaart in mooie kleurtjes! Fijn dat je de vakantie nog tegoed hebt...
grtz Colien