jarig....

 *For Englisch visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

Hey hallo, 

Afgelopen weekend plaatste ik al een kaartje wat ik maakte met spulletjes die ik kocht bij de Action. 

vandaag, laat ik jullie nog een kaartje zien met hetzelfde papier, gemaakt voor een jarige in september, het kaartje is toch weer anders... ik vindt de cactus zo leuk om op je kaart te gebruiken... 


Ik maakte het kaartje volgens de onderstaande schets bij #TSOT473
zo zie je toch maar weer, hetzelfde papier, maar toch weer anders door de schets.. 



De komende week ben ik samen met Paul een week vrij, heerlijk, hier heb ik zo naar uit 

gekeken, na bijna non stop gewerkt te hebben vanaf mijn vakantie halverwege Juli, we gaan

bezoekjes brengen aan de meubelboulevard, voor een bank en nieuwe eetkamer stoelen...

heerlijk, en af en toe wat knutselen natuurlijk, dus jullie zien me zeker nog de komende week... 


Reacties

  1. Ook al zo leuk, gaaf papier laat je steeds zien, ik moet er snel maar weer eens heen 😊.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je vindt steeds iets leuks daar dus oppassen, je komt nooit met niets terug..

      Verwijderen
  2. Love it, Ingrid - what a perfect potted cactus! Love these papers and colors, too, so Fall! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook leuk zeg.
    De sketch is weer zo leuk.
    Hele fijne vakantie, lekker genieten en voorpret voor de komende verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig een week vrij samen met Paul. Dat is het leukste. Ik ben ook een week vrij, maar niet samen met Peter, helaas..Je kaart is erg leuk. Ik was bezig met deze sketch, maar de cirkel was te groot... de cactus is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute birthday card, Ingrid! Great interpretation of our sketch and choice of papers!! I hope your furniture shopping trip was a success. Thank you for sharing your creativity once again with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Ingrid! Het cactusje is inderdaad erg geinig. De andere kaarten zijn ook al zo leuk. Het is een mooie serie geworden! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, Ingrid! I live in Arizona where we have plenty of cacti. I especially like the flowers on the cactus and the rich colors in your paper. Thank you for playing along with us at Try Stampin' on Tuesday #473.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.