Kerstkaart week 25

Vandaag een kerstkaartje wat ik heb gemaakt aan de hand van een kleurenpallet. 
Ik was even mijn inspiratie kwijt wat betreft de kerstkaarten, maar het kleuren pallet heeft me op weg geholpen. 
Ik zocht de kleurtjes bij elkaar, in papier en inkt en ging aan de slag met het onderstaande resultaat. 
De boompjes zijn van Clearly Besotted, het papier van MD en het label met tekst van SU. 

Hieronder zien jullie het kleurenpallet. 


Doen jullie deze week ook mee met je kerstkaart insturen, Ga je mee kijken?

Reacties

  1. Leuk al die gekleurde boompjes op een rij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien is je inspiratie weer helemaal terug Ingrid....wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou het niet zeggen hoor dat je inspiratie foetsie was. Een hele mooie kaart. Die boompjes zijn super!
    Weer een kerstkaart erbij ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kerstkaart in deze kleuren is even wennen maar dat krijg je als je het hele jaar door kerstkaarten maakt. Het geeft nieuwe inspiratie voor het maken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Is altijd leuk een kerstkaart maken in niet kerstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurtjes ! Helaas komt het er vandaag niet van bij mij om een kerstkaart te maken. Misschien volgende week weer.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes op je kaartje. En heel mooi gedaan met de boompjes en het DP!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een duwtje in de rug qua inspiratie is natuurlijk altijd fijn. Soms kan dat een schets zijn of zoals in jouw geval een kleurenpallet. Leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kleuren spreken mij aan!
    De boompjes vind ik schattig, zijn die nieuw van SU?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Ingrid. Mooi in die pastelkleuren :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat een prachtig kaartje! Echt een hele leuke frisse kleurencombi!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kerstkaartje Ingrid, heel verrassend in die mooie felle kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid, prachtige kleuren.
    Erg mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.