Liftkaart.


Stampin'Up! bestellen op 16 juni voor 10.00 uur.


Het kan nog net, mee doen met de liftchallenge.
Ik heb er een geboorte kaartje van gemaakt, met een hele leuke papierlijn van SU.
Het bolletjes papier in van de nieuwe incolor kleuren. En het andere papier is echt een papier lijn voor kleine kinderen, met wolkjes, vosjes die slapen, getekende schildpadjes, zo lief, jullie zullen er vast en zeker nog meer van zien op mijn blog.
Ik maakte de onderkant in spiegelbeeld tov de lift kaart. Ik was het aan het tekenen en uitknippen en kwam er toen achter dat het spiegelbeeld was. Niet storend dus laat maar fijn zo............


Hieronder zie je de kaart die gelift moet worden.





Deze kaart doet mee bij: de Liftchallenge
Bedankt weer voor het langs komen.............

Deze materialen heb ik gebruikt.



Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. Leuke Olli!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk en lief ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ! Deze kan perfect meedoen met het kleurenkaartenteam van Martina : grijs en rood . Dan moet je hem woe 24 juni nog maar eens posten of verzetten ... Het is me gelukt hoor . Ik ben je volger nu . Op de pc is alles toch overzichtelijker dan op mijn smartphone, daarom dat ik er gisteren overzag . Jij ook bedankt om me te volgen .
    liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had ik niet gezien Ingrid. Bedankt voor de waarschuwing.Heb nl een haat-liefderelatie met internet hier.Kan niet van blog naar blog wippen. Duurt dan zeker 10-15 minugen. En dat hou ik echt niet vol. Dan dus maar niet. gr en nogmaals bedankt , leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lift Ingrid! Geweldig materialen mix!
    LG Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gelift Ingrid. Mooi oliefant stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een gave lift, de kleuren grijs en rood zo mooi bij elkaar en zo sprekend het olifantje! Erg leuk dat je meelift met ons, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende leuke en lieve kaart! Schattig stempeltje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie liftkaart Ingrid....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke liftkaart, leuk met het olifantje en een mooie kleurencombinatie. Je kerstkaart is ook mooi van kleur, leuk gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, mooie kleuren combi,e n dat olifantje is een leukerd!
    Dank je wel voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Ik vind je kaart heel erg leuk. Het olifantje valt meteen op en de kleuren zijn mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Supertoffe kaart. Heel mooi. Prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.