Schoenen en een kaart......

*STAMPIN'UP! bestellen op 1 juli 10.00 uur* 
Afgelopen weekend was ik met Paul in een schoenenwinkel en zag ik de onderstaande schoenen staan, in de opruiming. Vorig jaar was ik daar ook in die winkel en was ik heel lang aan het twijfelen of ik schoenen met de print zou kopen........niet gedaan......dit jaar dus zag ik ze weer en was er meteen weg van. Helaas mijn maat niet meer, toch maar een maat groter geprobeerd omdat ik eigenlijk een halve maat heb, en wat was mijn geluk ze paste precies. Dus helemaal happy naar huis...heerlijk makkelijke schoenen, ideaal voor mijn werk, waar ik geluidloos en heel wat meters af moet leggen 's nachts.... Wat heeft dat te maken met het kaartje van vandaag? Heel veel.....



Stampin'Up! heeft een hele mooie papierlijn uitgebracht... Hij heet GO WILD! en staat boordevol dierenprints...helemaal een lijn wat in mijn straatje paste, en dit was dus ook een van de eerste dingen die ik kocht uit de nieuwe catalogus. Het papier wat erbij past is Tip Top Taupe, Whisper White en Basic Black. Ik combineerde het met het zachte en frisse Pool Party. 

Bij Dutch Card lovers hebben ze een nieuwe uitdaging. Negative space card, je moet een vorm uitsnijden en daar weer een papiertje achter plakken. 
Kijk hier voor uitdaging #239 bij DCL, daar doet deze kaart aan mee. 
Wil je ook graag dit papier in je bezit hebben?  Dat kan, ik bestel woensdag weer. Is zo'n blokje je teveel, dat kan ook, ik maak papier paketten, ook met effen papier, geheel naar jouw wens. 
Laat het me maar weten...... 

Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Wat een prachtige gelijkenis Ingrid....mooie schoenen....en een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,een hele mooie kaart met mooi papier en hele leuke schoenen waar je veel plezier van zult hebben!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ingrid
    wat leuk dat je zo beide dingen zo leuk maakt en gaaf dat je met je schoenen zo blij bent geworden! dus geniet er lekker van!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eniggg je nieuwe schoenen...:-), en het papier is ook toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave papierlijn en wat een super mooie kaart heb je ermee gemaakt, Ingrid!
    Gezellig dat je mee doet met onze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Ha wat grappig papier zeg,
    mooi kaartje ermee gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat is dit leuk Ingrid! Blitse schoenen voor al je geruisloze kilometers en een enige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeey, die schoenen zijn gaaaaaaaaf!!!!
    ze passen ook perfect bij je kaartje ;o).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gave schoenen heb je gescoord Ingrid....heel leuk en als ze dan nog gemakkelijk zitten is natuurlijk helemaal geweldig....
    Je mooie kaartje past daar inderdaad heel goed bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is hartstikke leuk en het papier is inderdaad super. Maar je schoenen, die vind ik wel zo ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een flashy schoenen! Net als je kaartje :) Heel veel loopplezier met je nieuwe stappers ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Super creatieve invulling van de opdracht!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.