Mooi kaartje met mooi papier..........

Afgelopen vrijdag gingen we naar de verjaardag van vrienden van ons.....de vriendin van ons, volgt regelmatig workshops bij mij, gewoon omdat ze het leuk vindt creatief bezig te zijn, verder heeft ze niets aan materialen, gewoon tijdens een workshop kaartjes maken is voldoende. Een tijd geleden zag ze dat ik bezig was met het mooie nieuwe papier Bohemian series paper, en zei meteen daar wil ik wel een workshop in volgen, terwijl ik nog niet van plan was om daar workshops in te geven, maar als iemand zo enthousiast is gaat dat wel gebeuren natuurlijk. 

Het idee voor een kaartje met dit mooie papier was dus als snel geboren toen we naar de verjaardag gingen, ze wilden iets voor in de tuin, twee mooie lantaarns en een mooie plant namen we mee naar het feest. 



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Prachtig Ingrid en inderdaad het is heel erg mooi papier.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Heel mooi kaartje, en ook de kleuren ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart die ook nog eens bij het cadeau past, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart ingrid, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    hahaha, ja dat is inspelen op de vraag, ook als het aanbod er nog niet ligt. Je wordt al een aardig ervaren zakenvrouw, ;-)
    Je kaartje is erg leuk en de lantaarns zijn een heel leuk cadeau. Vooral nu de avonden warmer worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je kaartje Ingrid.....en zo komt er weer een workshop bij...heel leuk voor je....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg, je kaartje, workshops geven...hartstikke gezellig allemaal! Inderdaad, heel mooi papier, ik val er ook voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof . Ik vind het papier ook heel mooi !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.