Kleurenpallet

Stampin'Up! bestellen 16 juni.......
Vandaag een kaartje gemaakt aan de hand van een kleurenpallet, ik had me vorige week al voorgenomen dit kaartje te maken omdat de kleuren me erg aanspreken, maar het was er nog niet van gekomen. Gisteren toch een gaatje met tijd gevonden en aan de slag gegaan.
Het is weer een kaartje geworden met de vlinder, het is geen goedkope stempel van SU, met dies, maar hij is het zeer zeker waard.
Daarom vandaag weer een ander soort kaartje er mee gemaakt, hij verdiend het om in de picture te staan.


Hieronder zien jullie met welke produkten ik gewerkt heb.
Deze kaart doet mee bij SU-per Challenge: Challenge #91








Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. Ze zijn inderdaad zo mooi, de vlinders, zijn zo veelzijdig! Jouw kaartje is prachtig, hele aparte en leuke kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een SU-per leuk kaartje geworden Ingrid....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad een mooie kleurencombo op deze manier ! geslaagd en tof kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Ingrid, heel mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De set is idd een beetje aan de prijs.......maar wel heeel gaaf!!
    Hij staat op mijn wish list (zoals zo vele andere dingetjes haha).
    Je kaartje is weer een toppertje Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    ik vind het een heel mooi kaartje! Leuk idee om de vlinder zo over de tekststempel te plakken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart zo met de vlinder, ook de kleurencombinatie is heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart laat je ons weer zien Ingrid!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Dank je wel voor het meespelen bij SU-per Challenges.
    gr
    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.