Wat is de liftkaart deze keer weer leuk! Ik kreeg er meteen weer inspiratie bij.
Afgelopen week kocht ik op de beurs bij Your Zoap, het boekje van Sanne - snailmail. Sanne was daar zelf ook aanwezig. Leuk om haar weer eens te zien, en ze signeerde natuurlijk mijn boekje.
Ik kreeg bij thuiskomst en nadat ik het boekje door gebladerd had, meteen weer inspiratie om aan de slag te gaan met de uiltjes, deze komen ook in haar boekje terug. Ik maakten met het papier van Eline's winterhuis een kaartje met drie luikjes erin. De luikjes heb ik uitgesneden met een mal van MFT, de stempel is van CreaLies.
Hieronder zie je de kaart die gelift moet worden.
Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#71
Ik wens jullie een fijne zaterdag toe, en morgen ook weer iets met het papier van Eline's huis.
Ik kijk weer uit naar jullie reacties, ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.


24 opmerkingen:
een vrolijke lift, ik moet nog beginnen . . .
Wauw! Die uiltjes komen hier zo onwijs gaaf in uit. Mooi gedaan!
Lieve groetjes, Monique
Heel erg leuk!!!
Gr Hannie
Wat een enige lift Ingrid en dat heeft helemaaaaaaal niets te maken met het feit dat ik uiltjes wel heel erg leuk vind *lol*!!
xx Irene
een hele leuke kaart,
grtjs,martina
x
Het zijn zulke leukerds, die uilen. Heel geslaagde lift!
Super gedaan Ingrid, een erg gaaf liftkaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Lekker fleurig leuk lief kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Jouw versie van de lift kaart is super ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
Hoi Hoi
Gaaf super leuk gedaan zo .
Die uiltjes zijn ook zo leuk .
Fijn weekend
Groetjes Marcella
Gaaf dat je Sanne hebt ontmoet op de beurs Ingrid! En nog leuker als je wordt geinspireerd door haar boekje. De liftkaart is je goed gelukt...de uiltjes blijven leuk!
Fijn weekend en liefs van mij
wat heb je een grappige lift gemaakt, de uiltjes zijn schattig, liefs Ans
p.s. werd vanmorgen blij verrast door je leuke kaartje, dankjewel...
Grappig om al die verschillende liftkaarten te zien. Hij is leuk geworden en ik vind die uiltjes super leuk!
De uiltjes lenen zich heel goed voor deze lift. Erg leuk gedaan. Leuk dat je weer meedoet!
Wat een superleuke, vrolijke, geinige lift Ingrid! Vind je uiltjesversie énig! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Deze is erg leuk!
een foutje in vorig berichtje
Prachtige liftkaart Ingrid...heel leuk met die uiltjes.....
groetjes Rosina
Wat is die onwijs leuk!! Vrolijk en gezellig met mooie kleuren. Die uiltjes vervelen nooit.
Hoe leuk!
De uiltjes doen het erg goed in de vensters!
Super leuk gelift. De uiltjes blijven het goed doen.
-xies- Renate.
Fijn om te horen dat de liftkaart je heeft geïnspireerd! Je kaart is leuk geworden, zeg! Bedankt voor het meedoen!
Super leuk kaartje met die uilen. Ik heb hem als inspiratie gebruikt, zie straks mijn nieuwe blogbericht!
Groetjes Sjoukje
Een superleuk kaartje! Die uiltjes blijven zulke schatjes!
Een reactie posten