Christmas in ....

Hey, hallo. Vandaag is het weer donderdag en kerstkaartjes tijd. We zitten nog steeds in de challenge, jullie kunnen tot vanavond 23.59 uur nog mee doen. Ik zag net dat er al veel mensen mee doen. Ik heb ook weer een kaart gemaakt met de afbeelding, uit het pakket van Studio light. 
Het zelfde papiertje gebruikt als vorige week, omdat ik het zo mooi vind. En een file folder kaart gemaakt. 


Gaan jullie mee kijken wat Nelleke, vandaag heeft geplaatst op het blog van 52 weeks off....
Bedankt weer voor het langs komen en vooral het mee doen met jullie kerstkaartjes. 

Reacties

  1. Leuke kerstkaart. Dat filefoldermodel is wel heel erg tof. De afbeelding combineert mooi met de papiertjes die je gebruikt hebt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Inderdaad ik zie overal kerstkaartjes voorbij komen .
    ( nu nog zelf een beetje zin krijgen )
    Erg leuk is deze ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De afbeelding is inderdaad leuk om nog eens te gebruiken en ook dit is weer een hele mooie kaart. Leuk model en kleuren en weer mooi met dat vrolijke touwtje met strikje.
    Liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kerstkaart is het geworden Ingrid - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, sfeervol kaartje Ingrid, het papier is echt super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk hoor dat je er nog 1 hebt gemaakt van dit prachtige model!
    Ziet er toppie joppie uit...lekker stoer kerstkaartje in mooie kleurtjes!
    Na zomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Ellen , wat een leuk modelletje is het...en dan met het twinkoordje een PRACHTIG geheel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n mooi kerstkaartje met zo'n leuk plaatje! Super Ingrid! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze mag er weer zijn, leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja....prachtig Ingrid....het vorige plaatje was mooi en dit ook weer...een schitterend kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kei leuk gemaakt. Het modelletje is ook zo gaaf. Ik heb het al eens gemaakt, en ga het zeker nog eens maken. Je afbeelding heeft een lekker gezellig sfeertje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf kaartje weer Ingrid. Het is een tof modelletje.
    Ik ben niet de eerste die het zegt lees ik. Nou ja, dan is het zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtige kerstkaart! Leuk model. Enne ik heb weer gezellig meegedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de plaatjes geven toch een leuk effect, deze is ook weer zo gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi weer Ingrid, een bekend plaatje geloof ik......Een bijzonder geheel zo.
    Lekker bezig geweest, wel anders van jou maar deze kan er helemaal mee door. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart Ingrid,leuk modelletje heb je eraan gegeven.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke voorbeeldkaart Ingrid. Dat is tenminste een Kerstkaart waar je er wel een paar van kan maken. Die ik geplaatst had niet. Dat was veel denk en denkwerk. hihihi Maar ik vond de jouwe wel heel bijzonder. Met je brief aan Santa. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.