donderdag 25 september 2014

Christmas in....

Oeps wat gaat de tijd toch snel voorbij, we zitten aan het einde van de maand, in ieder geval is vandaag de laatste donderdag van september en dat betekent voor het blog 52 weeks off...een nieuwe challenge. Deze is nog bedacht door Ans , maar doordat zij nog in de lappenmand zit, plaatst Yvonne vandaag het kaartje. 

De challenge voor de maand september luidt: Kerstman. Je moet dus op een of andere manier een kerstman verwerken op je kaart. Je kan je kaart mee laten doen tot volgende week donderdag 2 oktober 23.59 uur. Gaan jullie mee doen? Er valt zeker weer iets leuks te winnen!
Mijn kaartje voor vandaag, het is een papiertje van Marianne Design, de kerst mannetjes komen ook uit het blokje. De stempel is van het Kruidvat, en heeft inderdaad de kerstman als blikvanger. Verder vind ik de tekst erbij wel leuk.
Gaan jullie mee kijken naar 52 weeks off.......... en doe ook deze keer weer mee zou ik zeggen.
Ik wil verder mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, Anja3D en Ida, een heel warm welkom hier!
Ik wens jullie een fijne dag toe.
 

20 opmerkingen:

Monique zei

Superkaart weer! Ik ga mijn best doen. Ik heb de smaak te pakken. Maar nu eerst naar de fysio.
Fijne dag, liefs Monique

Erica ♥ zei


Hoi Ingrid,

Dat is weer een hele mooie kerst kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

leuke vrolijke kaart

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Ingrid,
vrolijk papier, leuke rand en de kerstman is een echte blikvanger, heel mooi gemaakt,
liefs Ans

Ellen zei

Jij hebt steeds van die mooie afbeldingen op je kerstkaartjes! Deze is ook weer gaaf en de rest van je kaart matcht prachtig!
Fijne dag, Ellen

Judith Liefting zei

Leuke kerstman! Zal eens op zoek gaan of ik ook nog een kerstman heb!

Anoniem zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat een mooi kerstkaartje weer Ingrid....een leuke stempel heb je gebruikt.
Ik ga ook weer proberen mee te doen en heb voor vandaag mijn kaartje al geplaatst.

Groetjes Diny

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Ingrid,

Sorry dat ik even niet op je blog bent geweest maar hier ben ik dan!
Wat een super leuke kerstkaart, alles past zo mooi bij elkaar!

Groetjes Ida

Wil Frutsel zei

Mooi kaartje Ingrid. Mooi papier!!!
liefs Wilma

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart Ingrid - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Heel mooi is jouw inspiratiekaartje voor de leuke challenge van volgende week Ingrid...Ook ik ga zeker een kerstman zoeken.....de stempel die jij gebruikt heb zit er bij mij ook bij....wie weet....hahaha

Beautiful new punching has Crealies again .... there you can again connect with lots of make ...

groetjes Rosina

Irene zei

Een heel bekende stempel die heel leuk is verwerkt op deze kaart in bijzondere kerstkleurtjes Ingrid!!

xx Irene

Marfien zei

Soms denk je dat kleuren niet bij elkaar passen, maar jij laat zien dat er heel veel mogelijk is

Marijke zei

Deze stempel blijft leuk, heb hem ook nog ergens liggen! Mooi kerskaartje! Lekker kleurrijk.
Groetjes,
Marijke

Anita van Merode zei

Hele mooie Kerst kaart!!!
Leuk bedacht.
Groetjes Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een super leuke kerstman-kaart Ingrid! Dankjewel ook deze week, voor je bijdrage!!
Kerst-groetjes, Yvonne

Stella zei

Superleuk! Leuk met die kerstmanstempel en mannetjes:)

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een leuke kerstkaart! Die kleuren staan geweldig bij elkaar en die kerstman. Ik moet echt gaan zoeken, want ik ben gewoon niet zo van de kerstman en heb mijn afdrukjes die ik nog had met een kerstman weggegeven.
Gelukkig hebben we internet en pinterest...
Ik ga mijn best doen natuurlijk!
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

Hele vrolijke kerstkaart Ingrid. En die guitige snoet van de Kerstman komt me idd erg bekend voor ja ;-) Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner