Bingo kaart

Vandaag start een nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes. Gaan jullie eerst mee kijken wie er de vorige keer heeft gewonnen? Wat hadden we weer veel inzendingen, erg leuk om te zien dat er zoveel enthousiast mee doen.
Zo gezegd, deze keer is de opdracht: Maak een kaart volgens een bingo-kaart.
Ik heb de bingo-kaart deze keer gemaakt, alleen ik kan hem zelf niet op blogger krijgen. Maar ik heb in ieder geval de middelste rij gebruikt, van boven naar beneden, en dat is rood-wit-blauw.
 
 
 
Ik kreeg laatst een opdracht om een kaart te maken voor iemand die 40 jaar bij de post werkzaam was. En wat is er nu Hollandser dan dit bedrijf. Maar heel veel jaren is het dat in ieder geval wel geweest. Ik heb een blokje van MD gebruikt, volgens mij heet het ook nog Dutch. En daarop een briefkaart gemaakt, met stempels van Eline's Huis, zodat het ook net een briefkaart lijkt, de andere tekst stempels zijn van verschillende merken, 40 is een stans van Joy!. Onderin letters POST NL is van de Hema.
Gaan jullie mee kijken naar wat mijn andere DT-maatjes gemaakt hebben, en naar de bingo kaart natuurlijk zodat jullie ook aan de slag kunnen. Jullie hebben vier weken de tijd om mee te doen met de uitdaging.
Heel veel succes en inspiratie gewenst, en een fijne zondag.
 

Reacties

  1. Hoi Ingrid, je kaart is helemaal af! Zo bijpassend, de reden waarvoor en het papier.
    Ik heb de bingo er wel op gekregen al was het even puzzelen. Ik leg het je nog wel uit.
    Fijne zondag!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Wat een superleuke kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. Past perfect bij de gelegenheid. Ik ga snel even spieken op welk rijtje ik mijn bingo kan zetten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige echt Hollandse kaart. Mooie details ook. Ik zie nu pas je kaartje van donderdag, ook ff gemist. Wat een mooi geheel ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie Hollandse kaart, leuk met de briefkaart en de tekst, ik heb de bingo al gezien, leuk..kan helaas niet meedoen,
    fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik nou echt zo'n reuzegezellige kaart! Vrolijk, knus, kleurrijk, hij is super, Ingrid! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ingrid!! heel leuk thema en de ontvanger zal er heel blij mee zijn geweest!!
    Ook heb je een hele leuke challenge bedacht bij K&K!
    Fijne zondag verder en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat Hollandse papier hier onwijs leuk verwerkt Ingrid, zo'n uitwerking had ik bij het zien van de challenge echt niet verwacht!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    een erg leuke en geslaagde kaart alles zo gaaf bij elkaar passend!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker Hollands, erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie en leuke (bingo)kaart heb je gemaakt. Het is weer een leuke uitdaging.
    Fijne zondagavond.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, rood-wit, blauw, post nl en bingo .,,, een heel Hollands rijtje en daar past jouw Hollandse kaartje perfect bij. Echt heel leuk gemaakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Ingrid, en mooie kleurtjes. Typisch Hollands, en heel erg leuk met de rij huisjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje Ingrid...mooi hoor in dat rood-wit-blauw....echte hollandse kleuren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleurencombi en details, super mooi!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke kaart in Hollandse sfeer! De poststempels staan er erg goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, dat is inderdaad een erg toepasselijk kaartje. Oer Hollands bedrijf, oer Hollands kaartje, leuk dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toepasselijk kaartje is het geworden Ingrid...prachtig hoe je het hebt samengesteld....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ingrid
    Leuk bedacht zo weer .en ook weer mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 'n Superleuke kaart Ingrid! Alles past perfect bij elkaar, echt leuk uitgezocht! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.