Snail mail - slakkenpost

Vandaag een ander soort "kaartje". Ik vertelde gisteren al dat ik het boekje van Sanne had gekocht. Zij heeft in het boekje het onderstaande idee staan. 
Er worden als basis 4 tags gepakt, deze zijn aan elkaar gemaakt met tape. Ik heb er voor gekozen om ook de achterkant stevig te maken, zodat hij niet meer kan buigen, aan de achterkant zit ook tape. 
Daarop heb ik weer de tags 4 keer uit gesneden, maar dan van DP, dit keer met houtnerf papier van Joy. Daarna ben ik de tags gaan versieren. 


De slakjes zijn van Clearly Besotted, ze kruipen door het gras van Joy. Verder ben ik gaan stempelen met stempel van Eline's huis, slakkenpost is een stempel van CreaLies, en kocht ik op de beurs. 
Nog wat lintjes om het af te maken. Op de beurs vond ik ook van die langwerpige grote enveloppen waar deze tag precies helemaal in past als hij uitgeklapt is. Ik kan hem dus zo opsturen. 
Deze kaart doet mee bij: Cards & Scrap - challenge#218
Verder wil ik mijn nieuwe volger de 100 ste welkom heten op mijn blog. Wat leuk dat je hier bent. 
Voor iedereen een fijne zondag gewenst. 


Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Je gaat als een trein, ik zie dat ik weer een aantal kei mooie kaartjes van jouw heb gemist. Zoals die ronde kaart, of die supermooie kerstkaart en zoals je vorig kaartje en nu weer dit heerlijk exemplaar. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel weer ff super gaaf uit zeg.
    Zelf heb ik het principe snailmail nog niet zo onder de knie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er wel heel erg gaaf uit,
    wat heb je dat super gemaakt ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan joh. Ik krijg er een beetje de knutselkriebels van maar het is zo mooi weer en mijn fiets roept: Kom, naar buiten!Dat eerst dan maar.
    Fijne zondag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan Ingrid!
    Heel erg mooi om te zien dat het toch een geheel is en ook afzonderlijk zijn ze leuk!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke tag in 4-voud heb je gemaakt, de slakjes zijn super, MOOI,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat boekje van Sanne is volgens mij super leuk. Jouw tag-kaartje dat je ermee gemaakt hebt, is in ieder geval erg gaaf! De gekleurde lintjes staan hartstikke vrolijk en de stempels en tekst zijn allemaal echt slakkerig. Tof!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Ik ben net volger van je blog geworden, je maakt erg leuke kaarten!
    En deze tag is ook erg leuk geworden!

    Groetjes Ida
    http://creatievehandgemaaktekaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sanne zal zeker gevleid zijn door jouw enthousiasme over haar boek.
    Leuke 'lift' en fijn dat je er zo veel inspiratie uithaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gedaan. Leuk die slakjes. Ik ben druk met de kerstkaart.....pfff. Kan er nog niet best inkomen. Maar het gaat lukken ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig, heel erg leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk idee Ingrid om zo van die tagjes één geheel te maken....KNAP gedaan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Ingrid,
    wat een leuke slakken familie met die fleurige huisjes! Je kaart is superleuk! Lekker vrolijk ook!
    Ik ben aan mijn serie van 3 nachtjes begonnen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig idee om die tags aan elkaar te maken en daar weer een kaartje van te maken! Vind hem erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk je tags!!!

    Showen en keuren, het is een must om te fokken volgens de regels, daarom deed ik het toendertijd ook. Je hond moet er wel plezier in hebben anders is het snel klaar.
    Maar als ik bij de poedels loop, half stik in de haarlak... pfff, dierenmishandeling vind ik dat...
    Want ze worden niet getoupeerd of gehaarlakt geboren, dus waarom men het doet....
    Spijtig dat je een rot ervaring met stamboom hebt, voor mij niet anders als stamboomhond, het is geen garantie maar toch een extra stukje zekerheid. En ik heb eens broodfok gekocht, never nooit meer.
    Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke tags heb je gemaakt en zo lief die slakjes.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke uitvoering Ingrid, deze tags zo aan elkaar, leuk ook die slakken in het gras. Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gemaakt, Ingrid.
    Ik heb sinds vandaag het boekje van Sanne, super leuk is het.
    En wat een leuke ideetjes staan er in.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke tags, Ingrid!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.