Christmas....

Het is weer donderdag en dat betekent weer kerstpost. Deze keer twee kaartjes die ik wil laten zien gemaakt met hetzelfde papier. 
Ik was laatst op zolder een beetje mijn spulletjes aan het opruimen, een begin maken, en kwam een oud tijdschrift tegen, er een beetje in zitten bladeren, je kent dat wel. En ik zag dat ze kerstkaarten hadden gemaakt van gewoon papier, hetzelfde blokje had ik nog liggen, dus het idee was al snel geboren om er mee aan de slag te gaan voor een kerstkaart. Nu heb ik dat blokje ver op, dus ik moest een beetje zoeken, met wat ik nog kon gebruiken. 


Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey, met wat tapejes geeft het een extra stoer accent. 
Het is weer wat anders, en ik vond het heel leuk om te doen. 


Vandaag is Yvonne aan de beurt om op het blog van 52 weeks off....iets te plaatsen. En tevens is er de uitslag van de challenge. Gaan jullie ook mee kijken, ik ben benieuwd. Kijk hier voor het blog
Ik kijk weer uit naar jullie reacties van deze kerstcreatie. Fijne dag. 


Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Ze zien er super uit. Dat zijn er al weer 2. Wat heb jij al een voorraad.
    Ik zal die van mij nu op het blog zetten. Dat is er al weer 1.
    Fijne dag.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Ingrid!
    De tweede het leukst!
    Vind de herten altijd leuk!
    Gebruik ze graag op mijn kaarten!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je gave kaartjes gemaakt zeg,
    en wat een leuke papiertjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze mooi geworden ik vind vooral de 2de prachtig met het blauw er bij, lekker zo'n voorraad, ik heb er nu 43 klaar..
    xx Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Ingrid,,,,en ook de kleurtjes doen het heel goed ....vooral die met de hertjes is heel leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan, als mijn kerstpapier op is weet ik hoe ik verder kan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn de kaartjes! Je hoeft idd niet altijd kerstpapier te gebruiken om een kerstkaart te maken. Leuk idee om te onthouden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Ingrid dat je iets in een oud tijdschrift zag staan en dat je dan ook nofg hetzelfde papier hebt!
    Je hebt weer een prachtig kerstkaartje gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaartjes Ingrid!! Waar je de inspiratie al niet vandaag kunt halen! Kan heel goed zo
    Dankjewel weer voor het meedoen!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige kerstkaartje zijn het geworden Ingrid - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo je gaat lekker snel met je kerstkaarten nu weer twee prachtige erbij
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vind ik dit mooi! Komt vooral door je kleurgebruik. Dat blauw en groen en dan die rode accenten, super effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoe dit tot stand is gekomen Ingrid en ik zou zeggen: vaker "rommelen op zolder" want ze zijn top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje is dit, prachtige kleuren, daar val ik op!
    En je snail mail vind ik ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes Ingrid.
    Leuke kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik vind de tweede het mooist!
    Zo ga je wel lekker met twee op 1 dag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn feestelijk en vrolijk van kleur. En ik ben gek op rendieren. Dus ik vind ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze alle twee even leuk Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.