Vandaag krijgen jullie een reminderkaartje te zien voor de challenge bij knutsels & kadootjes, de opdracht is alkes behalve rechthoekig en vierkant. Bij mij komt het dan niet heel veel verder dan rond , maar wat heb ik al een mooie vormen voorbij zien komen. Heel aparte vormen, maar ook voorwerpen, erg leuk allemaal om te zien. Jullie hebben nog tot vrijdag 12 september de tijd om mee te doen.
Gaan jullie even mee kijken op de site van wat Monique en GerJanne hebben gemaakt?
Ik wens jullie een fijne zondag toe, het is weer om binnen te blijven, ik ga aan de slag met wat nieuwe spulletjes wat ik op de beurs heb gekocht gisteren.

14 opmerkingen:
Ja.....het is gelukt! Prachtige kaart. Veel knutselplezier met je nieuwe spulletjes. Liefs, Monique
Erg geslaagde kaart ! Mooi papier !
Wat een superleuk kaartje Ingrid, mooi qua vorm en ook de papiercombi ziet er spannend uit zo! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Dit is ook een mooie kaart in deze zachte kleuren ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
Een super leuke kaart weer .
Mooie kleurtjes en erg leuk zo rond .
Groetjes Marcella
schattig kaartje, leuke papiercombi'
liefs Ans
Wat een lief en vrolijk kaartje! Leuk je gisteren weer te zien!
Liefs Sanne
leuke kaart, verrassend met het roze
Oh..... Ingrid....wat een prachtige ronde kaart heb je gemaakt...schitterend!
Het vogeltje is een mooie blikvanger....top!
Groetjes Diny
Dit was ook een prachtig baby kaartje geweest. Ontzettend lief kaartje.
Wat een leuke kleurtjes en papiertjes heb je gebruikt! En dat wiebeloogje, grappig staat dat!
Groetjes, Ellen
Prachtige kaart Ingrid.
Super mooi gedaan.
Groetjes Anita
Mooie kaart, leuk met de vogel en de ronde vorm. Superssss :-)
liefs Wilma
Hele leuke kaart Ingrid.
Groetjes,
Yvonne
Een reactie posten