Het is nog geen donderdag en toch al een kerstkaart hi hi. Deze keer helemaal van Marianne Design artikelen. Het papier is een oud blokje van Eline van een paar jaar terug, ik heb alleen de velletjes nog maar dus ik weet noet uit welke serie dit komt, voor de rest kunnen jullie wel zien wat ik allemaal heb gebruikt.
Marianne Design Divas- winter-kerstmis
Ik wens jullie nog een fijne dag, hier is het gewone werkleven weer begonnen. Leuk dat je hier was en voor degene die vakantie hebben, geniet er van!
Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design- challenge#89- gebruik geen bloemenMarianne Design Divas- winter-kerstmis
Ik wens jullie nog een fijne dag, hier is het gewone werkleven weer begonnen. Leuk dat je hier was en voor degene die vakantie hebben, geniet er van!

23 opmerkingen:
Wat heb je dat leuk gedaan om het uiltje in het schilderijtje te plaatsen... echt een leuke kerstkaart!
hartstikke leuke kaart en wat een leuke ster op de achtergrond ;) Liefs sabine
Hoi Ingrid
ik heb dit papier ook nog en het blijft heel erg leuk .
een erg mooi kerstkaartje is het weer .
Groetjes Marcella
Superleuke kerstkaart Ingrid - leuk met het uiltje in het schilderijtje - 'k vind hem heel mooi samengesteld.
Groetjes,
Misseke
Super leuk gemaakt.
-xies- Renate.
helemaal leuk kaartje!
Leuk zo met dat lijstje!
groetjes, Bernadet
Weer zo'n leuke kaart, leuk is dat uiltje in het lijstje met de kerstboom gecombineerd!
Jou hoef ik eigenlijk niet meer te vertellen hoe leuk ik deze kaartjes vind he Ingrid?? Enig papier, waar ik ook nog best veel van heb, zo'n cute uiltje in dat mooie lijstje en die leuke boom.......top!!
xx Irene
Hoi Ingrid,
Wat een leuke kerstkaart, de boom en het papier blijven super..prachtig het uiltje in hetl lijstje, touwtje maakt het helemaal af, liefs van Ans
Super leuk kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de challenge!
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.
Heeeeeeeeeeeeeel schattig kerst kaartje Ingrid!
Lieve groetjes van Gerie
Mooi kerstkaartje!
Mooie kaart, er zo maar eentje bij. Die uil en boom zijn ook erg leuk.. Groetjes, Nelleke
Prachtig kerstkaartje en de uiltjes blijven leuk!
groetjes,
Marijke
Vrolijk vrolijk, wat een gezellige kaart voor de Kerst, Ingrid! Dat snoezige uiltje is super!!
Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Ingrid, ik vind hem top.
Liefs van Anita
Wat een lieve kaart!! Dat "lijst" stansje van MD staat nog op mijn verlanglijstje..
Succes bij MARIANNE DESIGN DIVAS',tot je volgende kaartje,
LG Blankina
MDD DT
Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij MD.
Gr,Thea
DT Challengeblog MD
Heel leuk gemaakt.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.
Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog
Mooi geheel geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
Fabulous Christmas card with lovely details. Thank you for joining our Christmas challenge over at Marianne Design Divas this month. Good luck in the draw.
Hugs
Suzi x
Hoi Ingrid,
Supermooi kerstkaartje.Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
grtjs
Claudia
Een reactie posten