dinsdag 22 oktober 2013

Christmas in....

Het is nog geen donderdag en toch al een kerstkaart hi hi. Deze keer helemaal van Marianne Design artikelen. Het papier is een oud blokje van Eline van een paar jaar terug, ik heb alleen de velletjes nog maar dus ik weet noet uit welke serie dit komt, voor de rest kunnen jullie wel zien wat ik allemaal heb gebruikt.
Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design- challenge#89- gebruik geen bloemen
Marianne Design Divas- winter-kerstmis

Ik wens jullie nog een fijne dag, hier is het gewone werkleven weer begonnen. Leuk dat je hier was en voor degene die vakantie hebben, geniet er van! 

23 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dat leuk gedaan om het uiltje in het schilderijtje te plaatsen... echt een leuke kerstkaart!

Sabine zei

hartstikke leuke kaart en wat een leuke ster op de achtergrond ;) Liefs sabine

Marcella zei

Hoi Ingrid
ik heb dit papier ook nog en het blijft heel erg leuk .
een erg mooi kerstkaartje is het weer .
Groetjes Marcella

Misseke zei

Superleuke kerstkaart Ingrid - leuk met het uiltje in het schilderijtje - 'k vind hem heel mooi samengesteld.

Groetjes,
Misseke

Renate zei

Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Margot zei

helemaal leuk kaartje!

Anoniem zei

Leuk zo met dat lijstje!
groetjes, Bernadet

Marjan zei

Weer zo'n leuke kaart, leuk is dat uiltje in het lijstje met de kerstboom gecombineerd!

Irene zei

Jou hoef ik eigenlijk niet meer te vertellen hoe leuk ik deze kaartjes vind he Ingrid?? Enig papier, waar ik ook nog best veel van heb, zo'n cute uiltje in dat mooie lijstje en die leuke boom.......top!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Wat een leuke kerstkaart, de boom en het papier blijven super..prachtig het uiltje in hetl lijstje, touwtje maakt het helemaal af, liefs van Ans

Wybrich zei

Super leuk kaartje!

Bedankt voor het meedoen met de challenge!
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.






Anoniem zei

Heeeeeeeeeeeeeel schattig kerst kaartje Ingrid!
Lieve groetjes van Gerie

Linda Visser - van der Velden zei

Mooi kerstkaartje!

Nelleke zei

Mooie kaart, er zo maar eentje bij. Die uil en boom zijn ook erg leuk.. Groetjes, Nelleke

Marijke zei

Prachtig kerstkaartje en de uiltjes blijven leuk!

groetjes,
Marijke

Unknown zei

Vrolijk vrolijk, wat een gezellige kaart voor de Kerst, Ingrid! Dat snoezige uiltje is super!!
Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Ingrid, ik vind hem top.
Liefs van Anita

Blankina zei

Wat een lieve kaart!! Dat "lijst" stansje van MD staat nog op mijn verlanglijstje..
Succes bij MARIANNE DESIGN DIVAS',tot je volgende kaartje,
LG Blankina
MDD DT

Thea Wildeman zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij MD.

Gr,Thea
DT Challengeblog MD

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog

Boukje zei

Mooi geheel geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Suzi Mac zei

Fabulous Christmas card with lovely details. Thank you for joining our Christmas challenge over at Marianne Design Divas this month. Good luck in the draw.
Hugs
Suzi x

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Supermooi kerstkaartje.Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

grtjs
Claudia