donderdag 3 oktober 2013

Christmas in.....

Donderdag is weer kerstkaartjes tijd.
Gisteren kreeg ik de kit in de bus van oktober van Bij Oma Dee, daar zaten allemaal heel leuke kerstspulletjes in, ik moest mijn kerstkaartje nog gaan maken voor vandaag, dus meteen er mee aan de slag gegaan. Deze keer met een kerstbloem erop, ik heb zelf heel weinig bloemen, deze had ik nog uitgestanst liggen in mijn voorraadbakje, en heb ik ooit geleend van een collega, volgens mij is de bloem van Marianne Design, de ijsster ook geleend is daar wel van. 
Het papier is van Authentique, een erg mooi kerstblokje met hele mooie kleuren, de basis is een grijs/blauwe kleur, toevallig laatst gekocht, en deze past precies bij het blokje. 
Verder heb ik nog vellum gebruikt als blaadjes ook uit de kit. 
Verder wil ik Bernadet hartelijk welkom heten als volger! 

Fijne dag, en bedankt voor het langs komen. 

14 opmerkingen:

sjanie zei

Mooi kerstkaartje, Ingrid.

Liefs,
Sjanie

Antoinette Voorn zei

Prachtig met die roos een echte eyecatcher!!

Marjan zei

Mooie kaart, Ingrid, een erg leuke kleurcombinatie vind ik dat altijd.

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Ingrid - 'k vind je kerstbloem echt WAUW - heel origineel samengesteld.

Groetjes,
Misseke

Irene zei

Dat pakketje kwam dus als geroepen want je kaart is super met een prachtige blikvanger-bloem!!

xx Irene

Marcella zei

Hoi Hoi
Erg leuke kerstkaart is het weer .en de bloem erop is super .
Groetjes Marcella

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, die bloem is een echte blikvanger en erg leuk met dat touw erbij, een idee om te onthouden. Groetjes, Nelleke

Yolanda zei

Hoi Ingrid, mooie kaart hoor! Die stans van Eline blijf ik mooi vinden, mooi gecombineerd zo met het witte label op de achtergrond en de bloem van MD, een echte eye-catcher. Zie ik daar ook wat vellum bij de "sterbloem" ? Al met al een pracht combinatie! Groetjes Yolanda B)

Ingrid Reyners zei

Ja Yolanda dat heb je goed gezien, ik heb vellum gebruikt bij de blaadjes, ik had het al bij de beschrijving erbij gezet. ;-)) bedankt voor je leuke reactie!

Linda Visser - van der Velden zei

Erg mooi!

Marfien zei

Hoi hoi,
leuk hè werken met vellum, kan overal bij en geeft net dat beetje extra. (past alleen niet bij wit/wit)
Mooie kaart

Judith zei

Ik herkende het pakketje van Bij Oma Dee direct. Heel mooie combinatie van alle spulletjes!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, prachtig kaartje en prachtige bloem!! Mooi gedaan!! En dankjewel voor het meedoen met mijn challenge!!
Groetjes, Yvonne

GerJanne zei

Wow, dat is een gaaf kaartje zeg! Enig die bloem en het papier is heel erg mooi.
Mooi ook de vellum blaadjes onder de bloem. Mooi effect!
groetjes,
GerJanne