maandag 28 oktober 2013

Jarig



Vandaag een kaartje voor een lieve medeblogger Antoinnette, ze is bijna jarig en heeft een candy omdat haar blog ook bijna 1 jaar bestaat, kijk even in mijn sidebar voor de link.
Ze heeft het ondertussen omtvangen, en ik moet het bijna plaatsen omdat de challenge Bij Oma Dee bijna is afgelopen. Ik heb het idee van de kaart over genomen van Cornelie, het DT lid, verder een eigen uitwerking eraan gegeven, het papier is van Crate Paper- Meggie Holmes, de stempel van Different Colors, de drie knoopjes beelden de drie sterren op de schets uit. Eerst zien jullie mijnt uitwerking dan de schets. 

De kaart dicht, en zo is de kaart open. 


Hieronder zie je de schets: 



Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee- schetsuitdaging#9
Fijne dag verder en leuk dat je langs bent geweest. 

25 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Supermooi kaartje. Frisse kleuren en heel leuk gedaan.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Leuk zeg, ik heb er ook 1 klaar met die sketch, vind die van jou erg mooi. Groetjes, Nelleke

Miranda V zei

Ik vind je kaart heel leuk geworden!

Antoinette Voorn zei

Hahahaa... Dankjewel voor je mooie kaart.hoor! Hij staat al lekker te pronken bovenop de tv!!!

Misseke zei

Prachtige kaart Ingrid - heel leuk gedaan.

Groetjes,
Misseke

Jacqueline zei

Goede morgen Ingrid, erg leuk gedaan zeg. Weer eens wat anders dan een normale vierkante/rechthoekige kaart. Leuk dat je dit met ons wilde delen.
Groetjes, Jacqueline

Sabine zei

Leuke kaart, mooi papier ook. Liefs Sabine

Irene zei

Heerlijk vrolijk met die kleurtjes en leuk modelletje Ingrid!!

xx Irene

Marjan zei

Hij is leuk, Ingrid!!

Mary zei

Leuk hoor!! Mooie papiertjes ook.
Fijne avond, groetjes Mary

Cornelie zei

Tof gedaan! Mooie papiertjes gecombineerd! Heel tof vind ik h'm!
Fijn dat je meedoet bij Oma Dee!

Marijke zei

Heel mooi en prachtige papiertjes zijn dit!!

Groetjes,
Marijke

Berlinde zei

Wat een superleuk kaartje weer Ingrid, tof modelletje en erg mooi papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Unknown zei

Wat een leuk modelletje, zo met dat fishtailtje ertussen. Gaaf papier ook. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

jolanda zei

mooi kaart

Linda Visser - van der Velden zei

Leukleukleuk! Wat een mooi vrolijk kaartje!

Renate zei

Kei leuk gemaakt. Toppertje! Lekker vrolijk ook.

-xies- Renate.

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Ik vind je kaartje prachtig, leuke lift heb je gemaakt, mooie kleuren..heel erg mooi.,groetjes van Ans

Anita Meijer zei

Een heel mooi kaartje heb je voor Antoinette gemaakt Ingrid, super.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Superleuk kaartje Ingrid! Ik vind het een vrolijke uitwerking. En leuk om te maken, he?
Vond ik wel.
Als jij nachtdienst hebt, kun je dan slapen? Ben je een bereikbare slaapdienst of moet je ook wakker zijn?
Groetjes,
GerJanne

Judith Liefting zei

Oh, deze heb ik gemist!!! Hij is super leuk zeg!!! Ga je ontwerp eens lenen :) X

Unknown zei

Supergave kaart, heel mooi model en prachtig uitgewerkt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Sylvia zei

Wauw!!! super leuk kaartje.

Groetjes Sylvia

Nadine zei

Erg mooi! ik ben weg van het papier en ook je model vind ik heel leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de schetsuitdaging.

Paulien zei

Heb al heel veel mooie kaartjes voorbij zien komen, allemaal heel leuk!
Had al een paar keer eerder bij je gekeken maar nog nooit een reactie achtergelaten *schaam*, sorry!
Ik zet je snel in mijn leeslijst, dan mis ik niets meer.
Prachtig kaartje! Deze ga ik onthouden :)
Bedankt voor al je leuke reacties!
Lfs Paulien