nieuwe challenge K&K

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post. 

We gaan vandaag bij K&K weer van start met een nieuwe challenge..

Deze keer hebben we voor jullie: 

bingokaart








Ik heb het rijtje: 
geel - takjes - zoogdier gebruikt 
Welk rijtje ga jij gebruiken voor je kaartje ? 
Ik ben heel benieuwd.. 



Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K. 
Kijk naar de mooie voorbeelden van iedereen, en doe gezellig met ons mee....

Ik ben het weekend lekker vrij, vandaag de verjaardag van mijn schoonzusje, 
en verder kijken we wel wat de dag nog brengt....

Geniet van je zondag....










Reacties

Daphne zei…
Lekker vrolijk, je kaart.
Ik gebruik geel weinig, maar vind het, vooral in het voorjaar altijd heel erg leuk.
!neke zei…
Super leuk !!!!
groeten Ineke
Diny zei…
wat een super gaaf kaartje Ingrid....mooi in het geel!
Groetjes Diny
Colien zei…
Heel leuk, fris kaartje is het geworden!
grtz Colien